Masin siiski velgedel, ja kummidki õhku pidanud.
Aku vaja esimese asjana ära vahetada, saab masina vast liikuma ka.
Pidurid ilmselt kinni kiilunud, nende olukord ka vaja üle vaadata.
Istmetel kerge hallitus, vast tuleb lapiga puhastamise järel maha.
Mõned anomaaliad:
-Tagaluuki ei saa lukust lahti keerata.
-Mootori jahutuse olukord: põhijahutus ventikas toimib (vahele aretatud ajutine juhe ja lüliti, et manuaalselt käima panna, kuid tava olukorras ei lähe käima, ehk siis ilmselt on termostaat vaja vahetada (uus on olemas).
-Uus süüteluku põhi on ka olemas, mis peaks lahendama "vahel soojast peast käivitub, vahel mitte" probleemi.
-Kojameeste lüliti sai ka uus peale pandud, kuid kojamehe kiirused ikka vahel jupsivad, ehk siis probleem ilmselt relees.
Kerel esineb kriime ja täkkeid kindlasti palju. Pole enam esimeses nooruses masin:)
Alt poolt enne järgmist talve võiks vast tagumist tala ka keevitada pisut.
Kuna masin rüüpab mõnuga 11 liitrit sajale, soovitaks autot pigem asjaarmastaja osavate kätega huvilisele ja fännile, kellel aega anomaaliaid likvideerida ja masina head seisukorda taastada.
Lihtsalt igapäevaseks veeremiseks pole nagu mõtet.