mõte siis selles, et kui mina calibrat ostma hakkasin, tuhlasin kogu selle foorumi siin läbi ja ei olnud siin konkreetselt juttu, mida ostmisel vaadata. niisiis omastarust teen teistele ostjatele teene ja panen lühidalt kirja, mis kõrva taha jäid:
Vaadata kas kere detailide vahed ühtlased-kui on nihkes on teoreetiliselt matsu saanud
Tagatiiva ääred roostest
Istme kõrvalt kere külje ühenduskoht kipub roostetama
Kuidas uksed käivad kas normaalselt või on vaja tõsta
Pagaasnikust polstri alt, kus on ühenduskoht, tagaotsas
Roolilatt, kas tilgub
Käima panna siis kui mootor külm, saab teada mida tõukurid teevad
Soojast peale tuure anda, kas taga suitseb või mitte
Mis kummid all
Kuidas kummid kulunud on, kas ühtlaselt või kusagilt söönud
Kas kusagilt alt ajab õli välja
16V puhul vaadata jahutusvedeliku paisupaaki-et ei oleks majoneesi taoline(
http://www.calibra.no/genscrap.aspx?id=5150)
Ja kõik elektriga töötavad vidinad üle kontrollida
kuidas seest kulunud on-annab ülevaate auto tegelikust läbisõidust pedaalide katted, rool, käigukangi nupp, üldse nupud
akna tihendid ja kuidas aken liigub-kuna pidid hambad maha minema kui kinnise uksega akent väntad:)
-------
Sõita proovida muidugi
-----
See minu kui algaja vaataja silm, loodan, et kellelegi abiks!
Ja muidugi võib ka siia postitada konkreetse auto, saab kellegi teise arvamust teada ja kui sul esimene auto on või essugi ei tea masinast, nagu mina seda olin, siis kindlasti teadjam mees kaasa.
Kes veel teab, palun täiendage!
~~~~~~~~~~~~~
ASCII RULES
ILLUKAS
~~~~~~~~~~~~~