*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mär 29, 2024 3:40

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


1,Ostu-müügi teemas tuleb pealkirjas kirja panna, kas soovitakse osta (O), müüa (M) või vahetada (V).
2,Teemas tuleb teada anda, mida müüakse ning samuti peab olema määratud müügihind.
3,Keelatud on teise inimese müügi teemas oma asjade müümine või teise inimese
ostuteemas enda ostusoovide avaldamine. Selle jaoks tuleb teha eraldi teema.
4, Keelatud on hulgimüük (müük firmade poolt). Selleks on vaja juhatusega kooskõlastust.
5, Kui soovitud asi on ostetud/müüdud tuleb sellest teema lõpus teada anda, et moderaatorid saaksid teema lukku panna.
6, Kui kuulutus pole olnud aktiivne 2 kuud, pannakse kuulutus lukku.
7, Kuulutusele lisada kontaktandmed-kust kaudu saab müüjaga ühendust!
8, Teiste autode müügi kuulutused lähevad kustutamisele v.a. vahetusvariandid Opel Calibra vastu.Sellisel juhul tuleb juba pealkirjas mainida,et vahetus Opel Calibra vastu!

Kõik, mis on vastuolus foorumireeglitega läheb kustutamisele.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 12:09 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
mõte siis selles, et kui mina calibrat ostma hakkasin, tuhlasin kogu selle foorumi siin läbi ja ei olnud siin konkreetselt juttu, mida ostmisel vaadata. niisiis omastarust teen teistele ostjatele teene ja panen lühidalt kirja, mis kõrva taha jäid:

Vaadata kas kere detailide vahed ühtlased-kui on nihkes on teoreetiliselt matsu saanud
Tagatiiva ääred roostest
Istme kõrvalt kere külje ühenduskoht kipub roostetama
Kuidas uksed käivad kas normaalselt või on vaja tõsta
Pagaasnikust polstri alt, kus on ühenduskoht, tagaotsas
Roolilatt, kas tilgub
Käima panna siis kui mootor külm, saab teada mida tõukurid teevad
Soojast peale tuure anda, kas taga suitseb või mitte
Mis kummid all
Kuidas kummid kulunud on, kas ühtlaselt või kusagilt söönud
Kas kusagilt alt ajab õli välja
16V puhul vaadata jahutusvedeliku paisupaaki-et ei oleks majoneesi taoline(http://www.calibra.no/genscrap.aspx?id=5150)
Ja kõik elektriga töötavad vidinad üle kontrollida
kuidas seest kulunud on-annab ülevaate auto tegelikust läbisõidust pedaalide katted, rool, käigukangi nupp, üldse nupud
akna tihendid ja kuidas aken liigub-kuna pidid hambad maha minema kui kinnise uksega akent väntad:)
-------
Sõita proovida muidugi

-----
See minu kui algaja vaataja silm, loodan, et kellelegi abiks!
Ja muidugi võib ka siia postitada konkreetse auto, saab kellegi teise arvamust teada ja kui sul esimene auto on või essugi ei tea masinast, nagu mina seda olin, siis kindlasti teadjam mees kaasa.

Kes veel teab, palun täiendage!

~~~~~~~~~~~~~
ASCII RULES
ILLUKAS
~~~~~~~~~~~~~


Viimati muutis illukas, Neljapäev Aug 31, 2006 23:38, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 13:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
lisan omalt poolt mõned tähelepanekud:

*kisu maha tagumised küljepolstrid, sealt kohe näha, kas koopaääred tõsiselt läbi roostetanud.
*kapoti esimene alumine serv võib roostetada
*kindlasti vaadata ka põhja alla
*esiakna tihendi ümbrus võib hakata roostema, sest tihendi serv kipub värvi kulutama
*salongi põhjamattide alla võiks ka tsekata, kui viitsimist on

tehnilise poole pealt:

8v mootori tõukurite klõbin suht poh..... minuarvates, kuna puhastada neid lihtne ja kui uusi osta ei viitsi, siis ilmselt leiab romust ka korralkud
kui mootor natuke soenenud ja ikka mingi klõbin kuskil allpoool, siis seda häält teeb ilmselt õlipump.
roolilatt võib tilkuda, üldiselt aitab ühe simmerlingi vahetus (olen ise selle täiesti legoks võtnud ja tean, mis seal sees toimub). Kui see vahetus ei aita, siis ilmselt tegu väga suure läbisõiduga autoga.

jne jne jne, ex see oopel üks peldik ole :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 14:33 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Jaan 30, 2003 12:54
Postitusi: 948
Asukoht: Tallinn
Vaadata tuleb ka kindlasti seda et auto poleks eestis müügil
:lol:
Kui see tingimus pole täidetud, siis saad suure tõenäosusega ikkagi saani :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 15:38 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
oliver kirjutas:
Vaadata tuleb ka kindlasti seda et auto poleks eestis müügil
:lol:
Kui see tingimus pole täidetud, siis saad suure tõenäosusega ikkagi saani :wink:


exactly my point! korralikke isendeid üldjuhul ei müüda, s.o vana teada tuntud tõde. :idea:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 15:50 
siit loo moraal, autost tuleb ise eluloom teha
nagu mitmed siinsed ka teinud seda
Odavast toorikust saab väga korraliku asja voolida :wink:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 16:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mai 30, 2003 11:34
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
Marko kirjutas:
siit loo moraal, autost tuleb ise eluloom teha
nagu mitmed siinsed ka teinud seda
Odavast toorikust saab väga korraliku asja voolida :wink:


Muidugi saab kui $$$ rulli palju käes on. :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 14, 2004 17:16 
sancs kirjutas:
Marko kirjutas:
siit loo moraal, autost tuleb ise eluloom teha
nagu mitmed siinsed ka teinud seda
Odavast toorikust saab väga korraliku asja voolida :wink:


Muidugi saab kui $$$ rulli palju käes on. :wink:


"uut" autot ei leia sa anyway, hetkel korras olev auto nõuab nagunii laagrite, pukside, motopatjade jne vahetust poole aasta pärast ca, ja siin kohal ei oma tähtsust siis ju kui rikas sa oled, sellised on kasutatud auto ostmise rõõmud ... kas siis osta odav ja kohe need asjad ära, või ostad tiba parema ja maksad kohe korraga rohkem, vahet siin juures ei tule, roostega ja selle eemaldamisega muidugi teine teema, aga kui pikemaks ajaks autot pidada, nagu minagi, siis ei oma seegi tähtsust, teha tuleb eesti oludes need asjad niikuinii !


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Apr 16, 2004 11:22 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 11:32
Postitusi: 363
Tasuks vaadata ka tagumiste vedrude kinnituskohta raami küljes. Olen näinud juba päris mitmel isendil, kus vedru lihtsalt raamist läbi vajub ja siis polegi madaldusvedru vaja.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Apr 16, 2004 19:44 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Sept 30, 2003 10:46
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
oliver kirjutas:
Vaadata tuleb ka kindlasti seda et auto poleks eestis müügil
:lol:
Kui see tingimus pole täidetud, siis saad suure tõenäosusega ikkagi saani :wink:


Tõenäosus on suur küll aga teinekord võib ka mõni erand ka olla. Sõltub ka kui kaua auto Eestis on olnud ja loomulikult kuidas siinne omanik temaga ringi on käinud. Samas ei maksa ka pimesilmselt uskuda, et alles Saksast vmt. kohast toodud auto nüüd tibens-tobens korras on, sealt tuleb ka ronte nii, et vähe pole. Uuema aastaarvuga autot tasuks siiski vaadata kui rahakott vähegi kannatab.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 09, 2004 17:59 
küsimus ILLUKALE sa mainisid, et jahutusvedeliku paisupaakis ei oleks majoneesi taoline vedelik, tahaks teada miks seda seal ei tohi olla ja kuidas sellest siis lahti saada. :?:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 09, 2004 20:45 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Jaan 16, 2004 14:24
Postitusi: 479
Asukoht: Tln
Kui ta seal on majoneesi sugune ollus, siis tähendab see seda, et õli on läinud jahutusvedelikuga segamini. Seda põhjustab erinevate tihendite s*tt seis.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 09, 2004 23:00 
tanks.Laupäeval kiirendusel sõbra calibrat parandasime ja seal jäi silma, et oli mjoneesi taoline ollus sees. Teine kussa oleks ka, et on ellektriaknad ja kõrval istuja oma ei taha korralikult töödata ja mis viga voib olla :?:


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 10, 2004 14:17 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
see majonees tähendab ainult ühte seda et plokikaane tihend läbi ja kiiremas korras vahetada.

_________________
ögös mögös


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 14, 2005 16:13 
8v ei soovita osta kondiga varianti. kondi ülevalpidamine liiga kulukas, kuna pump juba vana hakkab ka laager väsima(uus on ligikaudu 2000).
lisaks ei saa seda väga lihtsalt ka maha võtta, kuna siis ei saa geneka rihma jooksma panna(moto kinnitused ees).


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 14, 2005 16:16 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Aug 26, 2004 14:18
Postitusi: 1125
Asukoht: tallinn
Kas sul lairihmaga genekas?


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11