sass432 kirjutas:
see jutt et 130+kw
naljajutt,
paljas turbo ei saavuta ega ei hakka saavutama ni palju lisa kw-te stok motoga .
võid need turbo tigusi panna kuhu tahad kasvoi sumbuti toru otsa ta ei saa nii palju juurde anda nii palju kui mina tean.
Järelikult ei tea sa s*ttagi.
Näiteks nukkvõllil ja väntvõllil vahet teed?
Tilhanäppijatel paluks mitte siia teemase mõtetud poste teha. Kui midagi asjalikku küsida vms. olen nõus igati vastama.
-MarX- kirjutas:
Sega kirjutas:
Üritus ju tulemas, laupäeval saad proovida siis 110kw vastu ja miks mitte ka 125kw vastu...
Veerandmiil näitab kõigeparemin milleks see masin võimeline on...
Aga edu.
Lugupidamisega: Sega
Las enne paneb MS peale ja korralikult seadesse ja siis võib joonestada. Ega siis kiiret ole
kavatsed üle 0,6bar ka keerata?või see valuläveks mootorile seatud? mootori sisu stock?
0.6bar-i on lihtsalt igapäevaseks sõiduks. Muidu inglased väidavad et kannatab 12PSI-ga (0.83bar) lasta stock ECUga. Aga mul hetkel väike IC seega hoian vähe tagasi.
Töödeldud kolbide, kangemate kepsugeda ja MS-iga pole ka 1.4bari probleem.
Ja 1/4miili kannatab ka kindlasti suurema rõhuga sõita
Sisu on jah stock, kaant väheke porditud, klapid sooveltatud jne.