*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 19:01

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


1,Ostu-müügi teemas tuleb pealkirjas kirja panna, kas soovitakse osta (O), müüa (M) või vahetada (V).
2,Teemas tuleb teada anda, mida müüakse ning samuti peab olema määratud müügihind.
3,Keelatud on teise inimese müügi teemas oma asjade müümine või teise inimese
ostuteemas enda ostusoovide avaldamine. Selle jaoks tuleb teha eraldi teema.
4, Keelatud on hulgimüük (müük firmade poolt). Selleks on vaja juhatusega kooskõlastust.
5, Kui soovitud asi on ostetud/müüdud tuleb sellest teema lõpus teada anda, et moderaatorid saaksid teema lukku panna.
6, Kui kuulutus pole olnud aktiivne 2 kuud, pannakse kuulutus lukku.
7, Kuulutusele lisada kontaktandmed-kust kaudu saab müüjaga ühendust!
8, Teiste autode müügi kuulutused lähevad kustutamisele v.a. vahetusvariandid Opel Calibra vastu.Sellisel juhul tuleb juba pealkirjas mainida,et vahetus Opel Calibra vastu!

Kõik, mis on vastuolus foorumireeglitega läheb kustutamisele.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 07, 2006 12:53 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Jaan 29, 2006 12:19
Postitusi: 116
Asukoht: türi/tartu
oskab keegi rääkida midagi 2,5 125kw calist mida vaadata just, sest homme plaanis minna vaatama mõnda sellis isendit???

_________________
omega b 3.0, vectra c 2.2,vectra a 1.6, mosse 2141 1.5


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 06, 2006 13:57 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 03, 2006 22:13
Postitusi: 28
Mu postitus on küll suht hiljaks jäänud viimase postituse vastuseks aga siis niipalju et veojõukontroll on nõrk koht 125kw-sel calil.
Calibra ost tuli mulle endalegi üllatusena ja seetõttu ei osanud sellele kohe tähelepanu pöörata :).


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 02, 2008 14:50 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
mina soovitan teil calibrat ostes teha väike äkilisem kiirendus, et saaks teada kas sidur libiseb või mitte, samas tunnetage kuidas sidur lahutab, kas rohkem ülevalt kui muidu. see annab märku sellest et sidurketas hakkab vaikselt õhtale minema, siis saate hinda veel tingida :D . käisin just eelmine nv vaatamas raadil üht calibrat, auto ise oli normaalne aga sidur lahutas rohkem ülevalt ja kiirendades teist käiku sisestades ja sidurit lahti lastes jäi mootor pöördesse st ei hakanud korralikult vedama, sest sidur libises. see on minu soovitus. :wink:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 02, 2008 17:21 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Nov 26, 2007 2:43
Postitusi: 172
oltc1100 kirjutas:
mina soovitan teil calibrat ostes teha väike äkilisem kiirendus, et saaks teada kas sidur libiseb või mitte, samas tunnetage kuidas sidur lahutab, kas rohkem ülevalt kui muidu. see annab märku sellest et sidurketas hakkab vaikselt õhtale minema, siis saate hinda veel tingida :D . käisin just eelmine nv vaatamas raadil üht calibrat, auto ise oli normaalne aga sidur lahutas rohkem ülevalt ja kiirendades teist käiku sisestades ja sidurit lahti lastes jäi mootor pöördesse st ei hakanud korralikult vedama, sest sidur libises. see on minu soovitus. :wink:


kui juba siduriteema ülesse võtsid siis mul sidur põhimõtteliselt suht uus, sõidetud umbes 6 kuud. muidu on nagu suht normaalne, kuid kui libeda peal vahest 2-3 käiguga kiirendada nii et suss käib all ringi siis peale seda gaasi andes lähevad pöörded ülesse kuid ei vea. Selline tunne nagu kuumeneks üle ja jahtudes hakkab jälle toimima?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 02, 2008 17:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Veebr 13, 2006 11:09
Postitusi: 490
Asukoht: Võru
Tsiteeri:
kui juba siduriteema ülesse võtsid siis mul sidur põhimõtteliselt suht uus, sõidetud umbes 6 kuud. muidu on nagu suht normaalne, kuid kui libeda peal vahest 2-3 käiguga kiirendada nii et suss käib all ringi siis peale seda gaasi andes lähevad pöörded ülesse kuid ei vea. Selline tunne nagu kuumeneks üle ja jahtudes hakkab jälle toimima?


Siis tuleb sul uuesti siduriketas ja ilmselt ka sidurikorv ära vahetada. Endal eelmine aasta selline teema et vaikselt august läbi sõites jäi auto esiratas auku kinni ja välja ei saanud ennem kui välja tõmmati. Läksid ka pöörded üles kuid ei võtnud ratastki ringi. Teravama mineku korral ka pöördeid rohkem kui kiirendust. Vahetusse läksid siduriketas, sidurikorv ja survelaager.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Jaan 25, 2008 19:58 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
illukas kirjutas:
lisaks natuke ka turbokate kontrolliks
*kas turbo suitseb, seda saab kontrollida tühikäigul ja peale itsi andmist, anda korralikult valu, kas viskab suitsupahvaka välja või mitte, kui ei siis korras
*kas turbol on pikilõtku, seda silmaga ei saagi, onu peab üle vaatama
*kui on boosti kell olemas siis tühikäigu vaakumit vaadata

läheme filosoofiliseks - kui kaas paistab töödes käinud olevat (klapikamber kole puhas), siis kas LET-l puhul on üks selle võimalik põhjus (lisaks KS kaane puhul olevale "porous head" võimalusele) klappide ja kolbide kohtumine - või pole turbokal (nii madalam surveaste kui madalamad nukad) sellist rumalat kommet?

'täh ette,
Teet

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Jaan 26, 2008 3:29 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Dets 22, 2005 0:47
Postitusi: 370
Asukoht: calibraklubi.ee
Tsiteeri:
klappide ja kolbide kohtumine - või pole turbokal (nii madalam surveaste kui madalamad nukad) sellist rumalat kommet?


On küll! been there done that... :cry:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 28, 2008 1:26 
Eemal
Calibra klubi liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Dets 30, 2007 0:45
Postitusi: 436
Asukoht: Võru/Tartu
Tervist, soovitan vaadata hoolikalt üle ka karter, sest endal just oli jama karteriga et vaatasin küll et väike rooste peal et mis see ikka teeb aga krt nädal hiljem hakkas roostekoha juurest õli tilkuma, karter ise maksab oma 8) 500.- ja siis tihend ka veel.

_________________
Oli kunagi :twisted: Calibra 2.0 85kw, 94a :twisted:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Jaan 28, 2008 20:46 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Nov 03, 2003 20:14
Postitusi: 131
Asukoht: Saku
oltc1100 kirjutas:
Tervist, soovitan vaadata hoolikalt üle ka karter, sest endal just oli jama karteriga et vaatasin küll et väike rooste peal et mis see ikka teeb aga krt nädal hiljem hakkas roostekoha juurest õli tilkuma, karter ise maksab oma 8) 500.- ja siis tihend ka veel.

eeldades, et masinal originaalne karter, võib tõdeda, et see on "allasajakilovatiste probleem". XE ja LET põhi ei ussita ;)

Teet,
soovitab siiski alukarteri purukssõitmisel pleki panna (läheb 1:1, aga tahab tasemeanduri vahetamist) - kuna see natu vastupidavam...

_________________
Opelitest Vectra2000 4x4 ja Kadett GSi (XEga). Lisaks mõned mitte-oopelid kah


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 26, 2008 18:47 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Aug 26, 2008 18:43
Postitusi: 4
On ka plaanis endale soetada calibra. Jäi silma selline isend nagu http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html , et ehk keegi teab selle kohta midagi rääkida.
Võib ka soovitada teisi calibrasi mis on 110kw ja hind jääb alla 30 000.-


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 27, 2008 9:50 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Välimus on autol kena-seisab ta mul töölähedal olevas autopoes.Laupäeval oli selle masina ümber palju askeldamist,kas käisid uudistamas?

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 27, 2008 11:00 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Aug 26, 2008 18:43
Postitusi: 4
Pole veel jõudnud vaatama minna. Täna on plaanis minna.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 27, 2008 11:15 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
boneyard kirjutas:
Pole veel jõudnud vaatama minna. Täna on plaanis minna.

Hmm,kõlla mulle,tulen vaatan koos sinuga.56605690

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 07, 2010 20:33 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Mär 06, 2010 21:41
Postitusi: 4
Asukoht: pärnumaa
tere.
endal ka siin plaan eesti tulles calibra osata et plaan on 85 kw osta kuna on sellise mootoriga auto juba olnud ja on hea mootor :worship: aga tahaks tegeld 110 kw proovida:twisted: aga siin lugetes tundub et on kergesti minemas plokikaane tihentid :(
et mis selle põhjustab??


Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 07, 2010 22:00 
Eemal
Calibra klubi liige | Administraator
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Juun 21, 2006 16:29
Postitusi: 1197
Asukoht: Kohila vald / Tallinn
Kuuma saamine põhjustab plokikaane tihendi (ja ka plokikaane kõveraks) minemise.. Kuid ega kui korralikult hoida (110kW mootori hooldamine/remontimine on kallim kui 85'sel), siis ei juhtu selle mootoriga midagi, sõidumõnu on hoopis :)
Rihmad tuleks õigeaegselt vahetada, sest kui rihm puruneb, siis on klapid peas ja remont on kulukas. (85'se klappide pähejooksmise protsent on vägagi väike)
Plokikaane puhul - tuleks jah hoida silma peal, et korralik tosool sees, andurid korras, ventikas töötaks, veepump ajaks ilusti tosooli ringi ning temperatuuril silma peal hoida. -> siis ei tohiks selle mootoriga midagi juhtuda.

Tundubs vb hirmus jutt jne, kuid tegelikult pole hullu midagi :P Lihtsalt tuleb autot hoida ja pole hullu midagi.
Ise liiklen ka 110kW ringi. 8)

_________________
wtf # 21 !


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11