kui kõlarijuhtmetest viga pole siis on asi voolus mis makk või võim kätte saab... vanadel autodel et geneka ja ventika hääli kõlaritesse ei lööks pandi +juhe otsa enne makki mingi kondeka moodi asi (ei tea täpselt mis markeeringuga asi on) kui genekal hakkab ´tablett´ läbi minema siis kui gaasiga mängid on seda kuulda ka kõlaritest, ja ka ventika tööd võid nautida läbi kõlarite
mõtte on sellet et kui geneka tablett hakkab läbi minema, siis mootori tööd ega akku laadimist see VEEL ei mõjuta, aga peen ja tundeline elektroonika nagu autumakk reageerivad sellele
kui juhtmed on õiged, mitte mingid triikraua küljest võetud
ja nende kaitse kiht on terve siis ei ole vahet kas on nad veetud koos või eraldi... eraldi muidugi parem, peavad kauem vastu
seda ´lahtisidestustraafot´ oleks reaalselt vaja alles siis kui pinge juhtmetes oleks alates ~175v
või siis paari tonnine võim järgi...
see asjandus võib selle kõrvalise heli ära kaotada aga selle põhjus jääb ju alles...
kõigepealt tuleks ikkagi vaadata makki juurde viivad juhtmed ja siis makkist väljuvad juhtmed ja kõik nende kinnituskohad
mõni tegelane võib ju juhtmed majapidamis teibiga ära isoleerida enne neid õliste kätega kokku keerates, ja siis nõuda head heli kvaliteeti