*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 18:31

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev Okt 07, 2015 19:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Mai 01, 2013 18:49
Postitusi: 46
24. oktoobril saab stardi Eesti Autoorienteerumise Karikasarja 7 etapp. Etapp leiab aset Tallinnas Paljasaares ja Koplis ning on stiililt joon-orienteerumine.

Võistluse start on Paljassaare tipus asuvast parklast N59.47266 E24.72117 ja finish on Kultuurikatla lähedal asuvas söögikohas. N59.44571 E24.74913

Raja pikkus on kuni 100 km ja optimaalne läbimise aeg 3-3,5 tundi.

Võistlusele saab registreerida: http://autoorienteerumine.ee/?menu=KVetapp7_2015

Samalt aadressilt näeb ka võistlusjuhendit.

Soodsam registreerimine võistlusele kestab kuni 16. oktoobrini, ehk siis veel 9 päeva.

Kuna tegemist on õhtuse võistlusega, siis toimub raja läbimine pimedas. Edukaks soorituseks on vajalikud võistkonna peale taskulambid ja vähemalt 1 android süsteemiga nutitelefon tulemuste ja vaheaegade fikseerimiseks.


Mis on Joonorienteerumine? Joonorienteerumine on autoorienteerumise liik, kus võistejad läbivad kindlaksmääratud võistlustrassi. Trass võidakse määrata kas topograafilise kaardi või rajalegendiga. Reeglina on oluline võimalikult täpselt järgida ka etteantud sõidukiirusi. Kontrollpunktide asukohad ei ole võistlejaile eelnevalt teada, need tuleb rajal liikudes leida. Ajakontrollpunktides fikseeritakse võistlusauto saabumisaeg ja selle alusel kontrollitakse etteantud kiiruste järgimist.

Soovitan kõigil huvilistel end varakult kirja panna ja tulla võistlema. Tegemist on väga põneva võistlusformaadiga. Lisaks Paljassaarele tiirutab rada ka Kopli liinide kandis ja see võistlus võib olla viimane võimalus seda kanti veel praeguses olekus külastada.

Võistelda saab kahes võistlusklassis.

A ehk sportklass, milles osalevad kaheliikmelised ekipaažid koos liiklusvahendiga, mille juhtimiseks on vajalik B kategooria juhiluba.

V ehk vabaklass, milles osalevate võistkondade suurus on piiratud sõidukis lubatud sõitjate arvuga, mille juhtimiseks on vajalik A või B kategooria juhiluba.

A klassis on keelatud kasutada asukohta ja kaarti kuvavaid elektroonilisi seadmeid (GPS, nutitelefon jms). See lisab võistlusele veelgi põnevust ja osalejad saavad oma oskused pimedas eriliselt proovile panna!


Võistluse korraldaja: MTÜ Rajaajaja
Võistluse trass: Seiklusministeerium
Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee

_________________
Seiklusministeeriumi blogi - www.seiklusministeerium.blogspot.com Meeskonnakoolitused ja autoorienteerumine - www.seiklusministeerium.ee


Viimati muutis Seiklusminister, Pühapäev Okt 25, 2015 18:31, muudetud 2 korda kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev Okt 25, 2015 18:32 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Mai 01, 2013 18:49
Postitusi: 46
Eilne öine joonorienteerumine oli täis pinget ja põnevust. Tehnilisele rajale startis 25 võistkonda ja enamus sai ka raja läbimisega edukalt hakkama. Osalise pahameele tormi põhjustas üks porine põllukatse, kus palju autosid väiksele maaalale kokku sattus. Läks seekord nii ja järgmine kord püüame asja parandada. Oma osa mängis ka võistluse asukoht - Kopli - mis tingis ka osade tähiste kaduma mineku. Kaduma läks üks ajakontrollpunkt, mis leiti lõpuks ühe õunapuu ladvast. Tänu sellele tuli tulemusi natuke korrigeerida ja seega jäi ära ka autasustamine kohe peale võistlust. Parimad saavad oma auhinnad kätte kas 07. nov toimuval Eriliste Autode Autoorienteerumisel või 14. nov Keilas toimuval viimasel Eesti Autoorienteerumise Karikasarja etapil.

Aga kuidas kellelgi läks? Tulemusi saab vaadata siit: http://autoorienteerumine.ee/tulemused/2015/1024/

Vahemärkuseks võib öelda, et punkt F Kopli liinidel, mis oli teise kohta tõstetud jäi arvestusest välja. Osa tiime märkis seda kaks korda ja osa ei märkinud üldse. Teine koht, mis võib küsimusi tekitada on Maxima tagahoovis olnud H, mis oli valet pidi. See oli tünga punkt ja seda ei oleks pidanud kirja panema.

Kuna akp3 oli kadnud siis mõõdeti keskmist kiirust APK2-AKP4.

Aitäh kõigile osalejatele ja loodan, et kohtume juba 07. nov natuke rahulikumal ja autot säästvamal rajal. Põldudele ja heinamaale autoga ronima ei pea :) 07. nov võistlusele on regamine juba avatud ja kirjas on 6 vaprat tiimi.

Aitäh,
Joonas Rajameister

_________________
Seiklusministeeriumi blogi - www.seiklusministeerium.blogspot.com Meeskonnakoolitused ja autoorienteerumine - www.seiklusministeerium.ee


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11