kris232 kirjutas:
karmo kirjutas:
Keegi pole sellist asja küsinudgi muidu, küsimus oli vaid selles et kas nagu on keegi proovinud ka et kas motronic võtab saabi pihusti vastu või mitte.
karmo kirjutas:
Saabi punased pihustid? on kasu ja kas istuvad peale?
karmo kirjutas:
No 58% on juba vabalthingavale mootorile üpris hea boonus.
Miks sa arvad et ei võta omaks?
Nu räägid endale vastu ju. Minu lauses on sõnalpaaril "ei sobi" tähendus sinu kontekstist "kas istuvad peale" ja "omaks/vastu võtma".
Ma usun, et (peaaegu) kõik said aru, mida mõeldud oli tegelikult
Sisuline vastus on, et ei ja jah.
Põhjendusi loe eelnevatest postitustest.
karmo kirjutas:
ja muidu sellepärast uuringi et V6 on minu jaoks suht tundmatu teema.
Siinkohal ei ole absoluutsel oluline, kas tegemist on R4, R6, V6....
Mootorite tööpõhimõte ja ümberehituste põhimõttelised alused on ju samad.
karmo kirjutas:
väike teemakohane küsimus ka, et V6 ja kompressor, päris palju topitakse neid peale, et äkki oleks see mõistlikum kui mingit hullu lisajõudu taga ei aja?
Ilmselt oleks siiski sinna ka vaja juba kangemaid pihusteid ja prog. aju.
Enne rääkisid föönist ja nüüd juba kompressor... arvad et kompressor mahub paremini, kui fööni jaoks ruumi pole? Kahtlen...
Idee poolest saaks säästu lahendusena kompressorit kasutades ära jätta intercooleri, aga ma ei usu, et see eriti hea mõte on.... võimsuselisa jääb ebamärkimisväärseks kui kestvat asja tahad.
Need kangemad pihustid ja prog. ecu on vääääga väike osa vajaminevatest detailidest nii rahalises kui ka koguselises mõttes.
V6 ei kesta niisamagi, rääkimata ülelaadimisega mootorist.
Millest sa nagu aru ei saanud?
Esitasin küsimuse et kas istuvad peale, sain vastuse et sobivad aga aju ei pruugi omaks võtta.
Siis tekkis küsimus et miks omaks ei võta, sain ka vastuse et 58% on suuremad et ei pruugi nii suurt vahet omaks võtta, kui ikkagi need peale toppida oleks mõistlik kasutusele võtta prog. aju, siis juba sai ka see küsimus lahenduse et kuna bensiini kallatakse pm ämbrist et oleks vaja lisaõhku, pakuti turbot. Kuna auto kapotialune on ruumi poolest väike siis ei oleks turbo hea variant kuna 2 turbo jaoks ruumi pole siis oleks valikus üks turbo, mis siis tuleks paigutada ühele poole nagu on Nokial Omegal tehtud. Kuigi arvan et selline lahendus jääks ka probleemseks, kuna väljalase tuleks vedada pm mootori ümbert teisele poole(üks pool).
Sealt tuligi mõte et kompressor kuna ei ole väljalaske osa ümber mootori vedada, vaid oleks lihtsalt cooleri torud.
Mootorite tööpõhimõte ja tuunimise alused on jah samad aga kõik mootorid on omavahel erinevad, vastupidavus ja muu selline.
Lihtsalt küsin inimestelt kuidas ja mis oleks mõistlik, kes mida on katsetanud.
Kui on korralikult tehtud V6 kestab ta ikka, tegelikult pole ta midagi sitem mootor kui mis tahes muu, sama moodi võid kaaned kõveraks saada ja kolvid ära sulatada, lihtsalt tuleb korralikult teha, ja ei juhtu midagi.