Eesti Opel Calibra Klubi
http://calibraclub.ee/foorum/

Blow off või bypass ?
http://calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=27&t=7179
1. leht 1-st

Autor:  Reaper [ Reede Veebr 01, 2008 18:25 ]
Teema pealkiri:  Blow off või bypass ?

Selline küsimus , et kumb sobiks calibra c20let mootorile paremini? Tehasest peaks olema bypass peal.

Veel on selline küsimus, et miks panevad osad inimese selle Blow off klapi siia:
Pilt

Ja mõningad inimesed paigaldavad selle hoopis siia?
Pilt

Nagu aru saan, siis see peaks olema LET mootori n.ö. bypass klapp? Kui jah , siis kus see asub? Kas turbo küljes? Minu masina turbo küljes seda igatahes ei olnud.

Pilt


Igasugune abi on teretulnud :)

Autor:  Reaper [ Reede Veebr 01, 2008 18:35 ]
Teema pealkiri: 

ahjaa... veel üks küsimus, et juhul kui see tehase bypass klapp ongi stock calibral turbo juures, siis miks kõik tjuunerid selle mujale topivad? :roll:

Autor:  No-kia [ Laupäev Veebr 02, 2008 0:10 ]
Teema pealkiri: 

Reaper kirjutas:
ahjaa... veel üks küsimus, et juhul kui see tehase bypass klapp ongi stock calibral turbo juures, siis miks kõik tjuunerid selle mujale topivad? :roll:



Mujale topitakse enamasti blow-off tüüpi klapp ikka. IMO osad tjuunerid asendavad ka turbo vingemaga ja siis puudub võimalus originaali kasutamiseks, sest se orig turbo kompressoriosa külge ehitatud. Samas EI TOHIKS kasutada blow-offi kui on kasutusel originaalne õhulugejaga mootorijuhtimine - sellest pikemalt aga kunagi hiljem, sest parasjagu kiire on :D . Kui tahad blow-offi häält, siis asenda orig õhufiltrikopsik koonusfiltriga ja on täitsa hästi kuulda. 8)

Autor:  Reaper [ Teisipäev Veebr 05, 2008 1:19 ]
Teema pealkiri: 

nii .. loodan , et nädalavahetus möödus rahulikult ja on selleks korraks läbi :) Äkki leiad aega ja seletad meile miks ei tohi Blow off'i kasutada kui on õhulugejaga mootori juhtimine? St seda on ju paigaldatud nii, et ei ole midagi kapitaalset ümber tehtud. Aga ma ei saanud ikka aru, et mis vahe seal on kas ma panen selle blow off klapi lõdviku külge, mis tuleb coolerist või selle sisselaske kambri? külge ...
Pilt

Autor:  Reaper [ Teisipäev Veebr 05, 2008 1:40 ]
Teema pealkiri: 

Ja seda ka , et mis saab tehase Bypass'ist sellisel juhul? kas see tuleb eemaldada kui on tõsine soov korralikku "pssssst" häält kuulata või saavad nad rahumeelselt mõlemad mootoriruumis eksisteerida?

Autor:  No-kia [ Teisipäev Veebr 05, 2008 2:39 ]
Teema pealkiri: 

Kuhu sa blow-offi paigaldad, ei oma mingisugust tähtsust.
Õhulugejaga mootorijuhtimissüsteemi korral ei tohiks eelpool mainitud vidinat paigutada seetõttu, et õhk, mis läbi BOV tagasi atmosfääri lastakse on õhulugeja poolt juba ära loetud. Seetõttu antakse juba rohkem kütust mootorile peale. Aga kuna õhk rändas süsteemist välja - tekib rikas segu, mis ei ole mootorile sugugi hea. Katalüsaatorile selline asi ka üldse ei meeldi, samuti võib põlemata kütus summutis "paukuma" hakata.

Tsiteeri:
nii .. loodan , et nädalavahetus möödus rahulikult ja on selleks korraks läbi


Ära nüüd ainult arva, et mul iga nädalavahetus niipalju tegemist on :D

Aga jah, valima pead ühe kahest, originaali pole mõtet säilitada kui sa teda ei kasuta, samas piisab vooliku eemaldamisest, et BB süsteemist välja lülitada...

Autor:  Reaper [ Teisipäev Veebr 05, 2008 19:18 ]
Teema pealkiri: 

No aga.. Bypass laseb ju samamamoodi rõhu välja aga väljalaskesse nagu aru saan. Seega mõlemad nagu lasevad selle rõhu atmosfäri... Ma võin siin täiesti mööda panna praegu, kuna ei tea neid asju ja sellepärast uuringi seda siin.

Aga ütleme nii, et kohe väga tahaks seda BOV'd , siis mis ma tegema pean selleks , et mootor ka normaalselt toimiks? :roll:

Autor:  No-kia [ Teisipäev Veebr 05, 2008 19:52 ]
Teema pealkiri: 

Reaper kirjutas:
No aga.. Bypass laseb ju samamamoodi rõhu välja aga väljalaskesse nagu aru saan. Seega mõlemad nagu lasevad selle rõhu atmosfäri... Ma võin siin täiesti mööda panna praegu, kuna ei tea neid asju ja sellepärast uuringi seda siin.

Aga ütleme nii, et kohe väga tahaks seda BOV'd , siis mis ma tegema pean selleks , et mootor ka normaalselt toimiks? :roll:


By-pass laseb selle õhu turbo ette tagasi
Kui tahad pssshh häält, siis pane koonus peale. Võin sulle millalgi demoda kuidas asi jääb 8)

Autor:  NoMeK [ Teisipäev Mai 27, 2008 17:35 ]
Teema pealkiri: 

uppix veidi seda teemat......äkki oskab keegi öelda, mida tegema peax, et Blow-off klappi installida?

Autor:  Reaper [ Teisipäev Mai 27, 2008 17:47 ]
Teema pealkiri: 

nagu ma aru saan, siis bypass klapilt vaakumjuhe maha ja paned selle otsad kinni. Sellesse vahejahuti voolikusse, mis läheb sisselaske kollektorisse , aretad vahele mingi vahejulla, mille küljes sul see blow off klapp asuma hakkab.

Ja siis ühendad vaakumvooliku blow off klapiga... ja korras.. vist :)

Autor:  NoMeK [ Teisipäev Mai 27, 2008 17:49 ]
Teema pealkiri: 

aga see õhulugeja teema?

Autor:  Reaper [ Teisipäev Mai 27, 2008 18:05 ]
Teema pealkiri: 

see huvitab ennast ka... Reto sõnul mõõdab turboka õhulugeja hapniku sisaldust õhus ?... kui nii siis ei tohiks blow off midagi mõjutada.. kuid ega ma kindel pole... Ootaks ka teadjamate arvamust:)

Autor:  No-kia [ Teisipäev Mai 27, 2008 22:05 ]
Teema pealkiri: 

Õhulugeja EI mõõda hapniku sisaldust õhus. Õhulugeja möödab siseneva õhu kogust ja temperatuuri (MAF-> Mass AirFlow).
Ja üldiselt võib selle BOV ikkagi paigaldada kuid samas mõnedel esineb ikkagi tekkiva liigrikka segu tõttu probleeme.

Tsiteeri:
nagu ma aru saan, siis bypass klapilt vaakumjuhe maha ja paned selle otsad kinni. Sellesse vahejahuti voolikusse, mis läheb sisselaske kollektorisse , aretad vahele mingi vahejulla, mille küljes sul see blow off klapp asuma hakkab.

Ja siis ühendad vaakumvooliku blow off klapiga... ja korras.. vist


...ja siis reguleerid klapi paika (enamust ikka saab timmida :? )

Autor:  BOURGEON [ Reede Jaan 23, 2009 18:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Blow off või bypass ?

Tere,
I can not understand but Problem is what ? Is it ok Or not ?

If there is no problem and you need an advise about blow off valve
Do not choose Bailey dv26 because it is twin piston and Hard.
Also If your turbo car is a standard one It never cufsssssssss and never make it´s job propperly.

USE HKS SSQS etc etc (And New racing Types are making also earlier response)

And do not buy cheap HKSs (diafram will explode rapidly and you can not understand somethimes.)
Because of this car never peaks.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/