Eesti Opel Calibra Klubi
http://calibraclub.ee/foorum/

calibra 4x4
http://calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=27&t=1140
2. leht 2-st

Autor:  Marko [ Laupäev Aug 12, 2006 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: IRV!

matu19 kirjutas:
PS! Tuleb arvestada purjusolekut.


mõtlesin ka et miks "roheliste" kahe aasta vanune teema on üles koogitud :lol:

igal juhul tervitan klaasi tõstes :D

Autor:  illukas [ Pühapäev Aug 13, 2006 0:00 ]
Teema pealkiri: 

esiteks on nii et cali vahekast on suht õrnake
teiseks on selline asi nagu transmissioonikulu, ehk 2wd puhul läheb palju rohkem mootorist otseselt auto vedamisele ehk kummile, kuid 4wd puhul on transmissioonikulu suur, st palju läheb kaotsi võllide ringi ajamisele jms...
Kolmandaks palju sa ikka seda turbokat niimoodi vajutad et ketsi ringi tõmbad, linnas sõidad ju ikka vaikselt (tallinna inimesed kindlasti naeravad siinkohal) ja vaevalt et stockis turbokas enam 70pealt sussi vilistab.
Neljandaks miks peaksin ostma kumme nelja kauppa kui on võimalik 2 kauppa osta.
Tuleb osata lihtsalt sõita selle turbokaga (nyyd saan kindlasti nädala tegijaks)...
Mina ausaltöelda ei igatse 4wd taga, kuna talvel nikuinii sellega ei liigu

Autor:  tarmoCCE [ Pühapäev Aug 13, 2006 0:36 ]
Teema pealkiri: 

Tee enda 400 hp projekt teoks, tee autoga üks proovisõit esiveolisena ja siis näed kuidas ka 100 pealt sussi ringi võtab ja aasta pärast on su käed nagu kärumehe jalad kahe käega kramplikult roolist kinni hoidmisest.
Mina isiklikult otsin pigem varjanti kuidas ette 40% ja taha 60% veojõudu jagada saaks.

Autor:  tarmoCCE [ Pühapäev Aug 13, 2006 0:43 ]
Teema pealkiri:  Re: IRV!

matu19 kirjutas:
Täiesti segane jutt...
Tavamootor (stock ilma turbiinita) kannatab väga kenasti selle turbo baarid ära... ainult koguaeg ei tohi tallata muidu sulatad kovi augu jne.
Miks inimestel on 4wd vastu midagi ma ei saa aru...
Kui auto on 4ed (tehasest) ja teha ta ümber FWD kas tahetakse siis kummipõletamisautot? FWD tõmbaks ketsi kiirendusel ringi (3000RPM) ja mis kasu sul siis on :S
FWD + turbomootor ei ole kiirenduseks ega ka tänavasõiduks...
4WD + turbomootor hakkab juba sinnapoole looma...
Vb panin teemast nagu väga metsa aga mu mõte on edastatud :D
PS! Tuleb arvestada purjusolekut.


Mida sa küll söönud oled, et sa nii tark oled?
Mis asi on tavamootor? C20XE, C20NE?
Oled sa midagi kuunud sellest, et ülelaadimisega mootril on surveaste madalam kui vabalthingaval?
Äkki oskad ka midagi tarka kosta sellepeale, miks koguaeg "tallates" kolvi auk tuleb?

Autor:  illukas [ Pühapäev Aug 13, 2006 2:32 ]
Teema pealkiri: 

tarmoCCE kirjutas:
Tee enda 400 hp projekt teoks, tee autoga üks proovisõit esiveolisena

Räägime esialgu ikka stock turbokast- eriprojektid on vähe teise suunitlusega

Autor:  Marko [ Pühapäev Aug 13, 2006 3:46 ]
Teema pealkiri:  Re: IRV!

tarmoCCE kirjutas:
matu19 kirjutas:
Täiesti segane jutt...
Tavamootor (stock ilma turbiinita) kannatab väga kenasti selle turbo baarid ära... ainult koguaeg ei tohi tallata muidu sulatad kovi augu jne.
Miks inimestel on 4wd vastu midagi ma ei saa aru...
Kui auto on 4ed (tehasest) ja teha ta ümber FWD kas tahetakse siis kummipõletamisautot? FWD tõmbaks ketsi kiirendusel ringi (3000RPM) ja mis kasu sul siis on :S
FWD + turbomootor ei ole kiirenduseks ega ka tänavasõiduks...
4WD + turbomootor hakkab juba sinnapoole looma...
Vb panin teemast nagu väga metsa aga mu mõte on edastatud :D
PS! Tuleb arvestada purjusolekut.


Mida sa küll söönud oled, et sa nii tark oled?
Mis asi on tavamootor? C20XE, C20NE?
Oled sa midagi kuunud sellest, et ülelaadimisega mootril on surveaste madalam kui vabalthingaval?
Äkki oskad ka midagi tarka kosta sellepeale, miks koguaeg "tallates" kolvi auk tuleb?


relax :D
põlvamaa eritjuuner saabus foorumisse rahvast harima :D

Autor:  tarmoCCE [ Pühapäev Aug 13, 2006 20:54 ]
Teema pealkiri: 

:lol:

Autor:  LTB [ Laupäev Juul 19, 2008 15:13 ]
Teema pealkiri: 

kui verdichtungsgrad tähendab surveastet(ei tea saksakeelest midagi ,nii ärge näkku lööge) siis C20NE mootorile võiks isegi turbo külge toppida
raamatu järgi on verdichtungsgrad :
C20NE 9,2
X20XEV 10,8
C20LET 9,0
C25XE 10,8

Autor:  infidel [ Laupäev Juul 19, 2008 16:20 ]
Teema pealkiri: 

Nagu näha, on see teema juba teist korda üles kaevatud. Seekord jäi kuu kahest aastast puudu.
C20NE turbotamine ei ole mingi imeasi, alles hiljuti (võimalik, et siiani) müütas üks kodanik sellisele turbokitti.
viewtopic.php?t=7580

Autor:  LTB [ Laupäev Juul 19, 2008 23:23 ]
Teema pealkiri: 

huvitav teema lihtsalt:)

Autor:  thomasc [ Neljapäev Aug 21, 2008 23:19 ]
Teema pealkiri: 

Keegi soovis 4x4- st 2wd teha , vahetan 2wd korraliku kasti sinu 4x4 vastu ....

Autor:  Resa [ Reede Aug 22, 2008 10:24 ]
Teema pealkiri: 

:D humorist

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/