Eesti Opel Calibra Klubi
http://calibraclub.ee/foorum/

Mida Calibra ostmisel tuleks vaadata
http://calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=21&t=1010
3. leht 4-st

Autor:  y2k87 [ Esmaspäev Aug 07, 2006 12:53 ]
Teema pealkiri: 

oskab keegi rääkida midagi 2,5 125kw calist mida vaadata just, sest homme plaanis minna vaatama mõnda sellis isendit???

Autor:  MarkCCE [ Kolmapäev Dets 06, 2006 13:57 ]
Teema pealkiri: 

Mu postitus on küll suht hiljaks jäänud viimase postituse vastuseks aga siis niipalju et veojõukontroll on nõrk koht 125kw-sel calil.
Calibra ost tuli mulle endalegi üllatusena ja seetõttu ei osanud sellele kohe tähelepanu pöörata :).

Autor:  oltc1100 [ Kolmapäev Jaan 02, 2008 14:50 ]
Teema pealkiri: 

mina soovitan teil calibrat ostes teha väike äkilisem kiirendus, et saaks teada kas sidur libiseb või mitte, samas tunnetage kuidas sidur lahutab, kas rohkem ülevalt kui muidu. see annab märku sellest et sidurketas hakkab vaikselt õhtale minema, siis saate hinda veel tingida :D . käisin just eelmine nv vaatamas raadil üht calibrat, auto ise oli normaalne aga sidur lahutas rohkem ülevalt ja kiirendades teist käiku sisestades ja sidurit lahti lastes jäi mootor pöördesse st ei hakanud korralikult vedama, sest sidur libises. see on minu soovitus. :wink:

Autor:  Sander [ Kolmapäev Jaan 02, 2008 17:21 ]
Teema pealkiri: 

oltc1100 kirjutas:
mina soovitan teil calibrat ostes teha väike äkilisem kiirendus, et saaks teada kas sidur libiseb või mitte, samas tunnetage kuidas sidur lahutab, kas rohkem ülevalt kui muidu. see annab märku sellest et sidurketas hakkab vaikselt õhtale minema, siis saate hinda veel tingida :D . käisin just eelmine nv vaatamas raadil üht calibrat, auto ise oli normaalne aga sidur lahutas rohkem ülevalt ja kiirendades teist käiku sisestades ja sidurit lahti lastes jäi mootor pöördesse st ei hakanud korralikult vedama, sest sidur libises. see on minu soovitus. :wink:


kui juba siduriteema ülesse võtsid siis mul sidur põhimõtteliselt suht uus, sõidetud umbes 6 kuud. muidu on nagu suht normaalne, kuid kui libeda peal vahest 2-3 käiguga kiirendada nii et suss käib all ringi siis peale seda gaasi andes lähevad pöörded ülesse kuid ei vea. Selline tunne nagu kuumeneks üle ja jahtudes hakkab jälle toimima?

Autor:  ahtiCCE [ Kolmapäev Jaan 02, 2008 17:46 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
kui juba siduriteema ülesse võtsid siis mul sidur põhimõtteliselt suht uus, sõidetud umbes 6 kuud. muidu on nagu suht normaalne, kuid kui libeda peal vahest 2-3 käiguga kiirendada nii et suss käib all ringi siis peale seda gaasi andes lähevad pöörded ülesse kuid ei vea. Selline tunne nagu kuumeneks üle ja jahtudes hakkab jälle toimima?


Siis tuleb sul uuesti siduriketas ja ilmselt ka sidurikorv ära vahetada. Endal eelmine aasta selline teema et vaikselt august läbi sõites jäi auto esiratas auku kinni ja välja ei saanud ennem kui välja tõmmati. Läksid ka pöörded üles kuid ei võtnud ratastki ringi. Teravama mineku korral ka pöördeid rohkem kui kiirendust. Vahetusse läksid siduriketas, sidurikorv ja survelaager.

Autor:  13piisab [ Reede Jaan 25, 2008 19:58 ]
Teema pealkiri: 

illukas kirjutas:
lisaks natuke ka turbokate kontrolliks
*kas turbo suitseb, seda saab kontrollida tühikäigul ja peale itsi andmist, anda korralikult valu, kas viskab suitsupahvaka välja või mitte, kui ei siis korras
*kas turbol on pikilõtku, seda silmaga ei saagi, onu peab üle vaatama
*kui on boosti kell olemas siis tühikäigu vaakumit vaadata

läheme filosoofiliseks - kui kaas paistab töödes käinud olevat (klapikamber kole puhas), siis kas LET-l puhul on üks selle võimalik põhjus (lisaks KS kaane puhul olevale "porous head" võimalusele) klappide ja kolbide kohtumine - või pole turbokal (nii madalam surveaste kui madalamad nukad) sellist rumalat kommet?

'täh ette,
Teet

Autor:  No-kia [ Laupäev Jaan 26, 2008 3:29 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
klappide ja kolbide kohtumine - või pole turbokal (nii madalam surveaste kui madalamad nukad) sellist rumalat kommet?


On küll! been there done that... :cry:

Autor:  oltc1100 [ Esmaspäev Jaan 28, 2008 1:26 ]
Teema pealkiri: 

Tervist, soovitan vaadata hoolikalt üle ka karter, sest endal just oli jama karteriga et vaatasin küll et väike rooste peal et mis see ikka teeb aga krt nädal hiljem hakkas roostekoha juurest õli tilkuma, karter ise maksab oma 8) 500.- ja siis tihend ka veel.

Autor:  13piisab [ Esmaspäev Jaan 28, 2008 20:46 ]
Teema pealkiri: 

oltc1100 kirjutas:
Tervist, soovitan vaadata hoolikalt üle ka karter, sest endal just oli jama karteriga et vaatasin küll et väike rooste peal et mis see ikka teeb aga krt nädal hiljem hakkas roostekoha juurest õli tilkuma, karter ise maksab oma 8) 500.- ja siis tihend ka veel.

eeldades, et masinal originaalne karter, võib tõdeda, et see on "allasajakilovatiste probleem". XE ja LET põhi ei ussita ;)

Teet,
soovitab siiski alukarteri purukssõitmisel pleki panna (läheb 1:1, aga tahab tasemeanduri vahetamist) - kuna see natu vastupidavam...

Autor:  boneyard [ Teisipäev Aug 26, 2008 18:47 ]
Teema pealkiri: 

On ka plaanis endale soetada calibra. Jäi silma selline isend nagu http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html , et ehk keegi teab selle kohta midagi rääkida.
Võib ka soovitada teisi calibrasi mis on 110kw ja hind jääb alla 30 000.-

Autor:  Dan [ Kolmapäev Aug 27, 2008 9:50 ]
Teema pealkiri: 

Välimus on autol kena-seisab ta mul töölähedal olevas autopoes.Laupäeval oli selle masina ümber palju askeldamist,kas käisid uudistamas?

Autor:  boneyard [ Kolmapäev Aug 27, 2008 11:00 ]
Teema pealkiri: 

Pole veel jõudnud vaatama minna. Täna on plaanis minna.

Autor:  Dan [ Kolmapäev Aug 27, 2008 11:15 ]
Teema pealkiri: 

boneyard kirjutas:
Pole veel jõudnud vaatama minna. Täna on plaanis minna.

Hmm,kõlla mulle,tulen vaatan koos sinuga.56605690

Autor:  opelimees666 [ Pühapäev Mär 07, 2010 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mida Calibra ostmisel tuleks vaadata

tere.
endal ka siin plaan eesti tulles calibra osata et plaan on 85 kw osta kuna on sellise mootoriga auto juba olnud ja on hea mootor :worship: aga tahaks tegeld 110 kw proovida:twisted: aga siin lugetes tundub et on kergesti minemas plokikaane tihentid :(
et mis selle põhjustab??

Autor:  wtf [ Pühapäev Mär 07, 2010 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mida Calibra ostmisel tuleks vaadata

Kuuma saamine põhjustab plokikaane tihendi (ja ka plokikaane kõveraks) minemise.. Kuid ega kui korralikult hoida (110kW mootori hooldamine/remontimine on kallim kui 85'sel), siis ei juhtu selle mootoriga midagi, sõidumõnu on hoopis :)
Rihmad tuleks õigeaegselt vahetada, sest kui rihm puruneb, siis on klapid peas ja remont on kulukas. (85'se klappide pähejooksmise protsent on vägagi väike)
Plokikaane puhul - tuleks jah hoida silma peal, et korralik tosool sees, andurid korras, ventikas töötaks, veepump ajaks ilusti tosooli ringi ning temperatuuril silma peal hoida. -> siis ei tohiks selle mootoriga midagi juhtuda.

Tundubs vb hirmus jutt jne, kuid tegelikult pole hullu midagi :P Lihtsalt tuleb autot hoida ja pole hullu midagi.
Ise liiklen ka 110kW ringi. 8)

3. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/