Eesti Opel Calibra Klubi
http://calibraclub.ee/foorum/

Mida Calibra ostmisel tuleks vaadata
http://calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=21&t=1010
2. leht 4-st

Autor:  TõnuriCCE [ Esmaspäev Veebr 14, 2005 16:18 ]
Teema pealkiri: 

nii ta on

Autor:  TomCCE [ Esmaspäev Veebr 14, 2005 16:21 ]
Teema pealkiri: 

Siis tuleks just vältida konti lairihma puhul. Mul kiilrihmaga ja sellist probleemi õnneks pole. Kont vist isegi töötab. :D

Autor:  djameeriko [ Laupäev Mär 12, 2005 22:00 ]
Teema pealkiri: 

Mul on ka plaan Calibra soetada, 96 2,5 V6. Proovisõit sai tehtud, kõik tundus korrasl olevat, aga mõned asjad ajasid segadusse :?

Veojõukontrollist ei saanud sotti - veidike lumisel teel ei töötanud

armatuurlauas põles mingi tuluke, mille tähendust ei tea - pirni märk, külgedel mingid kaared

Autor:  priitCCE [ Laupäev Mär 12, 2005 22:30 ]
Teema pealkiri: 

piduri tuli siis ei tööta

Autor:  Ceed [ Neljapäev Mai 26, 2005 11:30 ]
Teema pealkiri: 

kütusekulu kohta ei leidnud siit teemast kahjux midagi :roll: Kuidas võtab bensiini 110kw variant ja 85kw variant, nii linnas kui maanteel :!:
Ja kas Calibral on mingid spetsiifilised vead mis kindlasti läbi lähevad?

Autor:  TomCCE [ Neljapäev Mai 26, 2005 11:49 ]
Teema pealkiri: 

110kw`ne ei võta oluliselt rohkem kui 85kw`ne. Olenevalt sõidustiilist aga 1-2L võib vahe olla. Endal 85ne ja ainult linna sõiduga näitab kompu 8,7L Maanteel rahulikult 100-110 võtab 6L tuuris. A ma suht rahuliku sõiduga kah.

Autor:  PriitJCCE [ Neljapäev Mai 26, 2005 12:18 ]
Teema pealkiri: 

Mul 110kw, linnas 10L ja maanteel 6,5L umbes. Olen ise välja arvestanud, kompud kipuvad nats valetama.

Autor:  Ceed [ Neljapäev Mai 26, 2005 14:40 ]
Teema pealkiri: 

aga mis on Calibra spetsiifilised vead mis kindlasti läbi lähevad?

Autor:  Benner [ Neljapäev Mai 26, 2005 14:41 ]
Teema pealkiri: 

PriitJCCE kirjutas:
Mul 110kw, linnas 10L ja maanteel 6,5L umbes. Olen ise välja arvestanud, kompud kipuvad nats valetama.


maanteel per 130kmh 8,5 100 kmh 7,9 ja linnas 16-17 :twisted:
arvestam eka minu sõidustiili... :P

Autor:  illukas [ Neljapäev Mai 26, 2005 20:24 ]
Teema pealkiri: 

Ceed kirjutas:
aga mis on Calibra spetsiifilised vead mis kindlasti läbi lähevad?


kui sa nüüd selle teema ilusti läbi loed algusest saati siis ongi näha mis läbi lähevad, muud asjad kuluvad nagu autol ikka.. :wink:

lisada võiks vist salongi ventika reostaadi, mis mitmel klubilistel probleeme põhjustanud...

Autor:  illukas [ Teisipäev Aug 23, 2005 14:10 ]
Teema pealkiri: 

ei tea, eestis sõitnute seas leieab ka korralikke isendeid- enamasti klubi liikmed muidugi :lol: kes õigel ajal hooldused ära teinud ja korralikult hoidnud oma masinat....kuigi jah hind on kõrgem- kuid ta on seda väärt ka.

Autor:  urmas [ Laupäev Sept 24, 2005 17:24 ]
Teema pealkiri: 

Omalt poolt tahaksin lisada veel paar asja, mida ostja, kes ostab auto tarbeesemeks ja loodab normaalsetele ülalpidamiskuludele, olemata sealjuures fanaatiline remondimees, kellel lihtsalt peavad käed kogu aeg õlised olema, arvestama peaks:
1. Madaldus(sport)vedrud - teevad auto madalamaks, ja ehk ka seeläbi ilusamaks (kuigi minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on originaal, st ilma igasuguse tuuninguta, cali kõige ilusam). Aga tasub teada, et samaaegselt ajavad need tagumised rattad lääpa, mis tähendab aga seda, et asfaldil sööb kumme ja kruusal ujub. Lisaks on auto nii madal, et meie teedel sõites peate mitu korda päevas hinge kinni hoidma, et kas läks nüüd karteri põhi või mitte... Et eelmise omaniku paigaldatud madaldusvedrudest ja nende põhjustatud hädadest pääseda ei piisa aga kahjuks ainult vedrude vahetusest. Sillas on mõned mitte just odavad vidinad samuti ära paendunud ja tuleb välja vahetada või tagasi painutada lasta korralikus töökojas (iga külasepp seda ei tee), mis ei ole ka odav lõbu.
2. Madalad, laiad, vihased esispoilad - nendega vaid üks häda - lähevad tihti katki, ning seda isegi ettevaatlikult sõites. Remontimisele kulub aga mõttetult aega ja pappi, ning varsti olete sellest tüdinud, ja otsustate, et kas teete selle korda alles vahetult enne müüki või ostate uue (normaal) stange. Kui vaadata lähemalt näiteks kaubanduskeskuste parklates peatuvaid uhkete spoiladega calisid, siis ca 90% lipendavad.
Kogu spoilajutt käis loomulikult lumeta aastaajal sõitmise kohta, sest sellise spoilaga auto seisab talvel garaazis...
Kokkuvõtteks loodan, et mõni potensiaalne caliostja sai kasulikke vihjeid, aga samapalju ka seda, et tõsised tuuninguhuvilised ei solvunud.

Autor:  markoweb [ Neljapäev Mär 30, 2006 0:35 ]
Teema pealkiri: 

Üks asi mida veel on soovitatav teha, on kõigepealt küsida müüjalt auto VIN koodi ja teha avariiajaloo päring järgmiselt aadressilt:

https://www.lkf.elion.ee/pls/XLK/sysadm ... .show_form

Kui muidu ei tea, siis küsige kontrolliks ka registreerimismärgi number.

Ma juba sain "lüpsta", kuna uskusin vähe liiga heauskselt müüjat.

Kuna ise mingi spetsialist pole, siis ei osanud alguses kõike vaadata ka (tegu oli esimese auto ostuga). Kuigi eelnevalt tuhlasin kogu foorumi läbi ja uurisin, mis hädad ja vead võivad calil olla.
Kõik paistis calil muidu võrdlemisi korras, nii väljast kui seest, ja autol "hiljuti" kõiksugu asju vahetatud, klubiliige müüs ka...
Aga ei saanud nädalatki sõita kui neljandik auto ostu hinnast tuli juba remonditöödele kulutada. :(
Kuigi antud remonditööd võisid tuleneda ka sellest, et parandamisele läinud asjad olid ligemale aasta tagasi (iseseisvalt?) vahetatud ja sedagi mitte kõige paremini. Mine sa tea...

Kahjukus unustasin kõige muude autot puudutavate küsimuste seas (ja kuna olin ka veidi ärevil) küsida, kas auto on avariides osalenud.

Tuligi nüüd vahepeal meelde, et saab teha seda päringut, ning oi-oi milline üllatus, päris korralik laks autol just hiljuti enne müügitehingut käinud :cry:

Igatahes loodan, et nüüd peale suuremaid kulutusi saab vähe rahulikumalt sõita pikemat aega. Aga eks kõik olenebki sellest, kui hästi auto peale laksu ära remonditi.

Aga jah, loo moraal, tehke päring!

Autor:  Marko [ Neljapäev Mär 30, 2006 0:38 ]
Teema pealkiri: 

selliseid "klubiliikmeid" võiks ka avalikustada, kes sellist seaputru müüvad :twisted:

ja saksast tulnud autodele ei saa kahjuks mingit päringut teha, tuleb siiski oma tuttav remondimees leida ja ostueelne ÜV teha enda jaoks . . .

ja urmase postituse peale ainult niipalju, et . . .

elada on üldse kahjulik :lol:

Autor:  illukas [ Teisipäev Juul 11, 2006 13:46 ]
Teema pealkiri: 

lisaks natuke ka turbokate kontrolliks

*kas turbo suitseb, seda saab kontrollida tühikäigul ja peale itsi andmist, anda korralikult valu, kas viskab suitsupahvaka välja või mitte, kui ei siis korras
*kas turbol on pikilõtku, seda silmaga ei saagi, onu peab üle vaatama
*kui on boosti kell olemas siis tühikäigu vaakumit vaadata

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/