*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Neljapäev Mär 28, 2024 22:27

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


1,Ostu-müügi teemas tuleb pealkirjas kirja panna, kas soovitakse osta (O), müüa (M) või vahetada (V).
2,Teemas tuleb teada anda, mida müüakse ning samuti peab olema määratud müügihind.
3,Keelatud on teise inimese müügi teemas oma asjade müümine või teise inimese
ostuteemas enda ostusoovide avaldamine. Selle jaoks tuleb teha eraldi teema.
4, Keelatud on hulgimüük (müük firmade poolt). Selleks on vaja juhatusega kooskõlastust.
5, Kui soovitud asi on ostetud/müüdud tuleb sellest teema lõpus teada anda, et moderaatorid saaksid teema lukku panna.
6, Kui kuulutus pole olnud aktiivne 2 kuud, pannakse kuulutus lukku.
7, Kuulutusele lisada kontaktandmed-kust kaudu saab müüjaga ühendust!
8, Teiste autode müügi kuulutused lähevad kustutamisele v.a. vahetusvariandid Opel Calibra vastu.Sellisel juhul tuleb juba pealkirjas mainida,et vahetus Opel Calibra vastu!

Kõik, mis on vastuolus foorumireeglitega läheb kustutamisele.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 14, 2005 16:18 
nii ta on


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Veebr 14, 2005 16:21 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Aug 26, 2004 14:18
Postitusi: 1125
Asukoht: tallinn
Siis tuleks just vältida konti lairihma puhul. Mul kiilrihmaga ja sellist probleemi õnneks pole. Kont vist isegi töötab. :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 12, 2005 22:00 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Mär 12, 2005 21:48
Postitusi: 181
Asukoht: Pealinn, Suvepealinn, Riia
Mul on ka plaan Calibra soetada, 96 2,5 V6. Proovisõit sai tehtud, kõik tundus korrasl olevat, aga mõned asjad ajasid segadusse :?

Veojõukontrollist ei saanud sotti - veidike lumisel teel ei töötanud

armatuurlauas põles mingi tuluke, mille tähendust ei tea - pirni märk, külgedel mingid kaared


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 12, 2005 22:30 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Okt 30, 2004 13:19
Postitusi: 282
Asukoht: Tallinn
piduri tuli siis ei tööta


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 26, 2005 11:30 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Mai 26, 2005 1:10
Postitusi: 6
kütusekulu kohta ei leidnud siit teemast kahjux midagi :roll: Kuidas võtab bensiini 110kw variant ja 85kw variant, nii linnas kui maanteel :!:
Ja kas Calibral on mingid spetsiifilised vead mis kindlasti läbi lähevad?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 26, 2005 11:49 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Aug 26, 2004 14:18
Postitusi: 1125
Asukoht: tallinn
110kw`ne ei võta oluliselt rohkem kui 85kw`ne. Olenevalt sõidustiilist aga 1-2L võib vahe olla. Endal 85ne ja ainult linna sõiduga näitab kompu 8,7L Maanteel rahulikult 100-110 võtab 6L tuuris. A ma suht rahuliku sõiduga kah.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 26, 2005 12:18 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Sept 22, 2004 20:04
Postitusi: 165
Mul 110kw, linnas 10L ja maanteel 6,5L umbes. Olen ise välja arvestanud, kompud kipuvad nats valetama.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 26, 2005 14:40 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Mai 26, 2005 1:10
Postitusi: 6
aga mis on Calibra spetsiifilised vead mis kindlasti läbi lähevad?


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 26, 2005 14:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Okt 05, 2004 15:49
Postitusi: 349
Asukoht: Rapla-Baskarp
PriitJCCE kirjutas:
Mul 110kw, linnas 10L ja maanteel 6,5L umbes. Olen ise välja arvestanud, kompud kipuvad nats valetama.


maanteel per 130kmh 8,5 100 kmh 7,9 ja linnas 16-17 :twisted:
arvestam eka minu sõidustiili... :P


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 26, 2005 20:24 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
Ceed kirjutas:
aga mis on Calibra spetsiifilised vead mis kindlasti läbi lähevad?


kui sa nüüd selle teema ilusti läbi loed algusest saati siis ongi näha mis läbi lähevad, muud asjad kuluvad nagu autol ikka.. :wink:

lisada võiks vist salongi ventika reostaadi, mis mitmel klubilistel probleeme põhjustanud...


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 23, 2005 14:10 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
ei tea, eestis sõitnute seas leieab ka korralikke isendeid- enamasti klubi liikmed muidugi :lol: kes õigel ajal hooldused ära teinud ja korralikult hoidnud oma masinat....kuigi jah hind on kõrgem- kuid ta on seda väärt ka.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev Sept 24, 2005 17:24 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Apr 15, 2004 17:20
Postitusi: 12
Asukoht: viljandi
Omalt poolt tahaksin lisada veel paar asja, mida ostja, kes ostab auto tarbeesemeks ja loodab normaalsetele ülalpidamiskuludele, olemata sealjuures fanaatiline remondimees, kellel lihtsalt peavad käed kogu aeg õlised olema, arvestama peaks:
1. Madaldus(sport)vedrud - teevad auto madalamaks, ja ehk ka seeläbi ilusamaks (kuigi minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt on originaal, st ilma igasuguse tuuninguta, cali kõige ilusam). Aga tasub teada, et samaaegselt ajavad need tagumised rattad lääpa, mis tähendab aga seda, et asfaldil sööb kumme ja kruusal ujub. Lisaks on auto nii madal, et meie teedel sõites peate mitu korda päevas hinge kinni hoidma, et kas läks nüüd karteri põhi või mitte... Et eelmise omaniku paigaldatud madaldusvedrudest ja nende põhjustatud hädadest pääseda ei piisa aga kahjuks ainult vedrude vahetusest. Sillas on mõned mitte just odavad vidinad samuti ära paendunud ja tuleb välja vahetada või tagasi painutada lasta korralikus töökojas (iga külasepp seda ei tee), mis ei ole ka odav lõbu.
2. Madalad, laiad, vihased esispoilad - nendega vaid üks häda - lähevad tihti katki, ning seda isegi ettevaatlikult sõites. Remontimisele kulub aga mõttetult aega ja pappi, ning varsti olete sellest tüdinud, ja otsustate, et kas teete selle korda alles vahetult enne müüki või ostate uue (normaal) stange. Kui vaadata lähemalt näiteks kaubanduskeskuste parklates peatuvaid uhkete spoiladega calisid, siis ca 90% lipendavad.
Kogu spoilajutt käis loomulikult lumeta aastaajal sõitmise kohta, sest sellise spoilaga auto seisab talvel garaazis...
Kokkuvõtteks loodan, et mõni potensiaalne caliostja sai kasulikke vihjeid, aga samapalju ka seda, et tõsised tuuninguhuvilised ei solvunud.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 30, 2006 0:35 
Eemal
Külaline

Liitunud: Neljapäev Veebr 23, 2006 19:11
Postitusi: 1
Üks asi mida veel on soovitatav teha, on kõigepealt küsida müüjalt auto VIN koodi ja teha avariiajaloo päring järgmiselt aadressilt:

https://www.lkf.elion.ee/pls/XLK/sysadm ... .show_form

Kui muidu ei tea, siis küsige kontrolliks ka registreerimismärgi number.

Ma juba sain "lüpsta", kuna uskusin vähe liiga heauskselt müüjat.

Kuna ise mingi spetsialist pole, siis ei osanud alguses kõike vaadata ka (tegu oli esimese auto ostuga). Kuigi eelnevalt tuhlasin kogu foorumi läbi ja uurisin, mis hädad ja vead võivad calil olla.
Kõik paistis calil muidu võrdlemisi korras, nii väljast kui seest, ja autol "hiljuti" kõiksugu asju vahetatud, klubiliige müüs ka...
Aga ei saanud nädalatki sõita kui neljandik auto ostu hinnast tuli juba remonditöödele kulutada. :(
Kuigi antud remonditööd võisid tuleneda ka sellest, et parandamisele läinud asjad olid ligemale aasta tagasi (iseseisvalt?) vahetatud ja sedagi mitte kõige paremini. Mine sa tea...

Kahjukus unustasin kõige muude autot puudutavate küsimuste seas (ja kuna olin ka veidi ärevil) küsida, kas auto on avariides osalenud.

Tuligi nüüd vahepeal meelde, et saab teha seda päringut, ning oi-oi milline üllatus, päris korralik laks autol just hiljuti enne müügitehingut käinud :cry:

Igatahes loodan, et nüüd peale suuremaid kulutusi saab vähe rahulikumalt sõita pikemat aega. Aga eks kõik olenebki sellest, kui hästi auto peale laksu ära remonditi.

Aga jah, loo moraal, tehke päring!


Viimati muutis markoweb, Neljapäev Mär 30, 2006 8:14, muudetud 1 kord kokku.

Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mär 30, 2006 0:38 
Eemal
Külaline

Liitunud: Reede Sept 03, 2004 1:40
Postitusi: 1591
Asukoht: laias maailmas
selliseid "klubiliikmeid" võiks ka avalikustada, kes sellist seaputru müüvad :twisted:

ja saksast tulnud autodele ei saa kahjuks mingit päringut teha, tuleb siiski oma tuttav remondimees leida ja ostueelne ÜV teha enda jaoks . . .

ja urmase postituse peale ainult niipalju, et . . .

elada on üldse kahjulik :lol:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 11, 2006 13:46 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Apr 12, 2004 21:07
Postitusi: 1244
lisaks natuke ka turbokate kontrolliks

*kas turbo suitseb, seda saab kontrollida tühikäigul ja peale itsi andmist, anda korralikult valu, kas viskab suitsupahvaka välja või mitte, kui ei siis korras
*kas turbol on pikilõtku, seda silmaga ei saagi, onu peab üle vaatama
*kui on boosti kell olemas siis tühikäigu vaakumit vaadata


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11