Siin foorumil jääb aastatega järjest vaiksemaks.. Mõneti mõistetav ka - Calibra esimese otsa mudelid on juba moodsa klassiku vanuses (25+) ning paraku korrosioon on ka suure osa sõidukõlbmatuks söönud.
Detsembrikuus otsustasin oma senisele Keke´le sõbra tuua. Poleks vaevunud, kui tegemist ei oleks olnud samalaadse eriversiooniga. Sedapuhku siis numbriga 0788.
Kui mu senine on 1997 aasta Uusikaupunki toodang siis antud mudel on valminud Rüsselsheimis aastal 1995. Roostet õnneks minimaalselt. Midagi on varasemalt nähtavasti karpidega tehtud. Eestis alates 2010 ning ajalugu uurides on näha, et viimased 2-3 aastat sõitnud väga vähe. Kellal 253k.
Ostetud kui mittesõitev. Mootor kokkujooksnud mingil tol hetkel veel teadmata põhjusel. Kuna teadsin inimest kellelt saan ka asendusmootori, siis liigselt ei muretsenud. Uus mootor sai ära toodud sama ringiga kui ka auto ise. Defektselt mootorilt hiljem õli välja lastes valgus õlivanni esmalt 3L jahutusvedelikku ja õli oli sellest vaevalt 1-2L
Väljavõetud mootorit lähemat uurides oli keps mootori tagaküljele augu löönud..
Tegemist oli mu esimese mootorivahetusega ja polnudki nii hull kui algselt arvasin. Mootor on muidugi suur ja tegemist oli üksjagu, et see koos kastiga välja ning hiljem taas sisse saada.
Hetkeseisuga on auto taaskord sõitev, kuid nimekiri väiksematest detailidest, mis vajavad tegemist on veel pikk.
Senimaani tehtud tööd peale mootori vahetuse hõlmavad järgnevat: uued õõtsad, stabikakondid, veovõll, kliimaradikas, filtrid, kettad, klotsid, asendusrool, juhiistme remont, esitulede poleerimine.
Pildimaterjali ka:
Võimalusel tuleb sellele teemale veel jätku. Loodetavasti järgmisel korral on masin juba "valmis" ehk kõik asjad, mis tegemist veel vajavad juba tehtud.