sai siis ka hakatud calibra meheks, masina sain esmaspäeval, 220 eur eest. aga segi tundub olema liiast makstud. aga ei ole hullu, Vigadest siis esimene rattalaager on otsakorral, siis arvatavasti ka pooltelje ots otsakorral( naksub kui sõita tagurpidi.) Aga muidu masin ise gaasiseadmega, kere väga hull ei tundu olema. tiivaääred ei roosteta. aga stanged on kõvasti kannatada saanud. esi stangest on isegi relakaga tükke välja võetud, et oleks nn suurema õhuavaga
Aga sai masin siis ära koristatud, ja pestud nüüd täitsa inimlik .
Mootori poolepealt, kollektori tihend laseb vahelt läbi, klapikambri kaane tihend lekib, palju lahtiseid ja ühendamatta pistikuid( võibolla seoses gaasi seadmega) ja mingiaeg viskab põlema mootori tule.
sisu on siis tuunitud vastavalt vahenditele. ustele kleepitud silikooniga valget nahka, tagumin iste on nahast, esimesd istmed riidest. sees on ka kompuuter, millel reset nupp ei tööta
. aga muidu tuled viled põlevad, ja töötab suhteliselt eeskujulikut.
PAnen siia ka mõned pildid, ehk keegi tunneb oma raudruuna ära