Eesti Opel Calibra Klubi
http://calibraclub.ee/foorum/

AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05
http://calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=15&t=12786
1. leht 1-st

Autor:  usher [ Teisipäev Mai 03, 2011 19:23 ]
Teema pealkiri:  AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05

Tsiteeri:
VÕISTLUSE REGLEMENT

EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr 29051). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.

Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 29. mail Tabasalu
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 11.45
- proovisõidud 11.45-12.45
- võistlejate koosolek 12.45-12.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 13.00-18.30
- autasustamine orienteeruvalt kell 18.30

Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Kaire Leet
- ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153

Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 25. mail kell 24.00
- starti lubatakse 50 osalejat
- peale 25.05 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 15 €/võistleja
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 20 €, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta, nende autod jäävad raja territooriumilt väljaspoole
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 10 €/auto, ilma ajavõtuta
- õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 18.45
- registreerimisel kindlasti märkida ka auto reg.number, muidu ei pääse raja territooriumile

Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega

Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW

Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1.koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist

Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 28.05 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- enne starti on ettenähtud 1 soojendusring
- start fooriga
- arvestusse läheb 4 esimest ringi ja peale 5-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse!
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)

Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõdu keeld)

Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
- parkida võimalikult lähedal rajale, õppeplats peab jääma vabaks
- võistlejate puksiirid peale auto mahalaadimist peavad territooriumilt välja sõitma
- auto testimine ja rehvide soojendamine õppeplatsil on keelatud
- territooriumilt võistlusautoga väljasõitmine (läbi õppeplatsi sõitmine) on keelatud



http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=17779

Autor:  usher [ Esmaspäev Mai 30, 2011 20:42 ]
Teema pealkiri:  Re: AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05

Pilt

Detailtulemused:
http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu290511AG.htm

Autor:  usher [ Teisipäev Mai 31, 2011 19:40 ]
Teema pealkiri:  Re: AG Suvekarikas 2011 - II etapp Tabasalu 29.05

Pilt
Pilt

Pildid Kairelt:
http://www.snap.ee/user/Kaire81/album/a ... 29_05_2011

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/