*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Pühapäev Juun 16, 2024 8:58

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Cali tiba uimane
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 22, 2003 13:34 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mai 21, 2003 10:17
Postitusi: 288
Asukoht: Tartu
Teretus kõigile.Mul enda Caliga mure selline,et tundub nagu uimase võitu.Käisin küll Tartu DIA Priiduga sõitmas ja ütles et elab küll.210 jooksis välja.Aga tunne on ikka selline nagu mossega sõidaks.Mul on kat-ist otse 50 toru läbi viidud.Kas ehk see mõjutab asja?Plaanis on taha uus sumpa pütt ka panna.Ehk oskab keegi midagi rääkida,mis teha(kui on üldse midagi teha-mooror 2,0 ja 85 KW)

_________________
Tore kui on palju toredaid inimesi keda ühendab üks tore ettevõtmine ja ühine tore eesmärk.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Cali tiba uimane
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 22, 2003 16:04 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Star kirjutas:
Mul on kat-ist otse 50 toru läbi viidud.Kas ehk see mõjutab asja?Plaanis on taha uus sumpa pütt ka panna.Ehk oskab keegi midagi rääkida,mis teha(kui on üldse midagi teha-mooror 2,0 ja 85 KW)

katist toru läbi vedamine mõjutab pigem positiivselt. Midagi lühidalt ka siin http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=368

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 22, 2003 16:27 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mai 21, 2003 10:17
Postitusi: 288
Asukoht: Tartu
tea enam midagi arvata.keegi rääkis mulle,et lambda läheb lolliks kui katti vahel pole.ise ma sellel arvamusel pole.
üldse hakkab masin elama alles 2800-3000 pöörde juures.Lõppkiiruseks olen saanud 215.nüüd nagu enam ei taha nii joosta
:cry:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 22, 2003 16:35 
Eemal
CCE klubi asutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 0:46
Postitusi: 815
Asukoht: Tallinn
Kati eemaldamine annab ikka juurde..
Väidetavalt annab see 16V-le 6 hobust juurde ja 8V-le 3 hobust !!!

Ise tundsin ainult seda , et mootor hakkas paremini "hingama"..

_________________
A Chance to Race is A Chance to win!
------------------------------------------------------ 100 CAR


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 22, 2003 18:37 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Mai 07, 2003 10:14
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
minagi lasin kati välja peksta, kuid töömehesägad ei viitsinud sinna toru sisse panna. Nüüd siis teeb sellist tühja tünni undamisvilet. Minek nagu parem või tekitab valjem hääl vaid tunde lisandunud hobujõudude kohta.

Ütlen veel nii palju, et ei tea kas oli kati eemaldamise süü kuid, masin kukkus lagunema :x :x . Nädalaga olen plaaniväliselt vahetanud selle vooliku õhupuhasti ja mootori vahel, veepumba ja hammasrihma. Eile õhtul tegi veel signa ka sellise nalja, et jättis kõik suunatuled põlema - ei mingit vilgutamist, vaid põlesid täiega. Nüüd juhtmed "nõksti" läbi ja jälle OK, KUID KAUAKS :?: :?: :?:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Mai 22, 2003 20:05 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Mär 10, 2003 0:15
Postitusi: 123
Asukoht: Tallinn/Paide/Pärnu
igaks juhuks võid ju ka küünlad ja juhtmed üle vaadata, võibolla seal mingi kala sees.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede Mai 23, 2003 10:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Star kirjutas:
tea enam midagi arvata.keegi rääkis mulle,et lambda läheb lolliks kui katti vahel pole.ise ma sellel arvamusel pole.
üldse hakkab masin elama alles 2800-3000 pöörde juures.Lõppkiiruseks olen saanud 215.nüüd nagu enam ei taha nii joosta
:cry:


lambda ei lähe kindlasti lolliks, kuna see on enne KAT'i. Tglt ma ei saa aru, palju sa sellelt 8v calilt ikka loodad, tehase andmete järgi tal tippkiirus ongi vaid 205

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mai 25, 2003 20:57 
sama mure siin autoga midagi viga ka uimasemaks läinud gasi vajutamisel.pöörded langevad aeglaselt alla.lähen peadselt autoga stendi ja uurin milles viga ! vahel jääb mootor ja välguga tuli põlema,mis on armatuuril. milles asi ei tea


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 26, 2003 0:35 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 1:12
Postitusi: 131
Asukoht: Tallinn
Forssist öeldi mulle, et 1 küünljuhe(16V Doch) maxab 900.- ja 4tk 3600.-, ei ole just odav lõbu


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mai 26, 2003 18:28 
Eemal
Külaline

Liitunud: Esmaspäev Mär 10, 2003 0:15
Postitusi: 123
Asukoht: Tallinn/Paide/Pärnu
1000 + mõni kopikas ja täiskomplekt läks peale ( ecotec )


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juun 05, 2003 12:35 
auto uimane? mis mootoriga eelnevalt on tehtud? KAT eest ära on ainult hea, kuid terve sumps tuleks viia all jämedamaks kui 50. Ehita külge torudest välja laske kollektor, pane kergelt hingav filter ja anna õhku rohkem kätte j.n.e Ka 8V mootor on võimeline hästi sõitma ning mis on tema peamine hea omadus LOLLIKINDEL ja TÖÖKINDEL. Sõidan ise samuti 8V mootoriga. Lamda kindlasti sellest lolliks ei lähe kui kati vahelt välja võtad.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juun 05, 2003 14:12 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
külaline kirjutas:
terve sumps tuleks viia all jämedamaks kui 50.

2" torust ~50mm'st piisab täiesti stock või ka kergelt moditud 8v mootorile. Peamine takistus on tagapütis ning väljalaske kolles. Taha tuleks panna vastavalt otseläbi pütt ning stock kolle 4-2-1 torukolle vastu vahetada. Enda autol oli ka mingiaeg 2,5" all, vahetasin 2" tagasi, panin taha straight flow püti ja loodetavasti tuleb mõne aja pärast ka 4-2-1 torukolle. Kergelt "hingavast" filtrist niipalju, et testid on näidanud, et üldjuhul nad mootori võimsust ei suurenda vaid sellega saavutad enam vähem tehase poolt lubatud võimsuse (mis loomulikult ikkagi kasuks tuleb). Performance chip on ilmselt üks odavamaid vahendeid reaalset võimsuselisa saada

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juun 05, 2003 16:50 
Eemal
Külaline

Liitunud: Kolmapäev Mai 21, 2003 10:17
Postitusi: 288
Asukoht: Tartu
Kui chip-ist rääkida,siis kes organiseeriks selle peale ja mis see kokku ka raha hakkaks maksma.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev Juun 05, 2003 16:55 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Star kirjutas:
Kui chip-ist rääkida,siis kes organiseeriks selle peale ja mis see kokku ka raha hakkaks maksma.

http://www.es-tuning.org ja meie klubi liige "555WRX" seal tegev, enda oma ka sealt soetasin, orgunnivad sulle ka paigalduse. Vaata ka seda linki http://www.calibraclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=13

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juun 10, 2003 12:03 
sai siis kah kat välja lõigatud, muud peale kyttekulu langemist ei täheldand, aga senise ca 10 l keskmise pealt 8.4 peale läx asi 100-le...
sõidustiil pole muutunud :D


Ãœles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11