*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Teisipäev Juun 04, 2024 5:40

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 12:56 
Tere!
Autoks on Vectra 4 x 4 ( 90' ) mootoriga C 20 XE ( tehnika on identne autoga Calibra 4 x 4 16v ). Mind huvitab kas nimetatud mootoriga autole saab paigaldada käigukasti F - 16 ( F-16 pärineb Vectralt ( 90' ) mootoriga 20 NE ). Originaalis on mu Vectral käigukasti F - 20 neliveo versioon. Juhul kui saab, siis kas ja millised jupid tuleb vahetada näiteks siduri juures.
Huvitab ka see, kuidas toimub neljaveolise Vectra käigukasti vahetus. Kas käigukasti saab kätte ka ilma sillatala või ka mootorit maha võtmata ?


Ette tänades,
Kameeleon


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 12:59 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
hmmmmm.hea küsimus!


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 13:25 
Üks küsimus on mul veel. Kas mootoritel 20 XE ja 20 NE on üks ja sama mootoriplokk?

Aitäh!


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 13:31 
minuteada c20xe mootoriga calibral ei saa käigukasti küljest kätte kui mootorit maha ei võta..vectra kohta ei oska öelda.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 13:45 
Calibra erineb Vectrast sisuliselt ainult nimetuse, väliskuju ( neil on ühine põhi, erinevus on esi - ja neljaveolise põhjas ) ja salongipolstrite poolest. Kui 20 XE Calibral tuleb käigukasti kättesaamiseks see koos mootoriga maha võtta, siis sama kehtib kindlasti ka Vectra 20 XE puhul !
Admin, kas su jutt põhineb konkreetselt su isiklikel kogemustel ?


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 13:56 
kuna omal läheb kohe lähiajal käigukasti vahetuseks siis lasin ühel töömehel asja üle vaadata ja tema ütles, et mootor tuleb maha võtta, et kast kätte saada. kui kasti vahetatud saan siis tean täpsemalt rääkida mis ja kuidas käib.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 14:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
karta on et mootori plokid erinevad,muidu oleks paljud seda varjanti juba kasutanud et ploki kaaned vahetanud.samas aga lätakad kes külas käisid ütlesid et üks kut olevat panud ne mootori plokile xe kaane.kahjuks ei usu.nad rääkisid veel igasugu asju aga kahjuks osa sellest jutus jama.aga kui tahad teada saada on varjant otsida romulast mõlemad mootorid ja võrrelda,sama ka kastiga.ise ei oska kastide sobivuses midagi kost kuna pole neid ise vahetanud ja ka kuulnud pole et kellelgi nii oleks :roll: :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 15:02 
Minu arvates oli 20 NE mootoriplokk baasiks ehk aluseks teistele kaheliitristele Opeli mootoritele ning seda algset 20 NE mootoriplokki kasutati veel kuni 1997. aastani ( või oli see nüüd 1995, kuid igatahes üsna pikka aega ) Opelite kaheliitristes mootorites. Võibolla 20 XE plokikaas tõesti ei sobi 20 NE plokile, kuid mind huvitab nimetatud mootoriplokkide võimalik sarnasus käigukastide ( F-16 ja F-20 ) vahetatavuse seisukohalt.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 15:07 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
GSI rahvas teab rääkida, et F16 istub XE motole ilusti :idea:

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 16:07 
janek kirjutas:
karta on et mootori plokid erinevad,muidu oleks paljud seda varjanti juba kasutanud et ploki kaaned vahetanud. :roll: :roll:


Kui ma sinust õieti aru saan, siis võimalusel oleks sageli kasutatud varianti vahetada 20 NE plokikaas 20 XE plokikaane vastu mootori kõrgema võimsuse saavutamise eesmärgil.
Kas nimetatud vahetuse läbiviimisel pole vaja vahetada ka sisse - ja väljalaskekollektorid, sissepritse ( 20 XE - l on Motronic M2.5, kuid 20 NE - l minu mäletamistmööda K - Jetronic ), mootori aju jne? Lisaks kaasnevad veel kõikvõimalikud komplikatsioonid ... .
Kokkuvõtteks läheks see ettevõtmine nii kalliks maksma, et vaieldamatult mõistlikum oleks kohe endale võimsama mootoriga eksemplar soetada ... ning seda isegi siis kui olla ise mehhaanik ja kui jupid tulevad kusagilt Videviku Autovaruosade AS - st poolmuidu kätte !


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 16:24 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Kameeleon kirjutas:
janek kirjutas:
karta on et mootori plokid erinevad,muidu oleks paljud seda varjanti juba kasutanud et ploki kaaned vahetanud. :roll: :roll:


Kui ma sinust õieti aru saan, siis võimalusel oleks sageli kasutatud varianti vahetada 20 NE plokikaas 20 XE plokikaane vastu mootori kõrgema võimsuse saavutamise eesmärgil.
Kas nimetatud vahetuse läbiviimisel pole vaja vahetada ka sisse - ja väljalaskekollektorid, sissepritse ( 20 XE - l on Motronic M2.5, kuid 20 NE - l minu mäletamistmööda K - Jetronic ), mootori aju jne?

kolvid on ka ernevad ja loomulikult tuleb vahetada mõlemad kolled, aju, pritse, õhulugeja... aga plokk iseenesest on neil sama

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 24, 2003 23:19 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 22:55
Postitusi: 454
Asukoht: tallinn
jutt jumala õige . loomulik et vahetada sitaks jubinaid vaja siis.kui plokk sama siis vaja veel teada kas siduri ketas istub hoorattasse ja kas korv sobib või on samad ????


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 25, 2003 17:15 
Reix kirjutas:
GSI rahvas teab rääkida, et F16 istub XE motole ilusti :idea:



Muuseas, kas kusagil on ka töötav GSI - foorum ? Tuleb meelde, et tõepoolest on GSI - dele 20 XE mootoreid ise paigaldatud.


Ãœles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigukasti vahetus
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 25, 2003 17:41 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Jaan 29, 2003 9:52
Postitusi: 458
Kameeleon kirjutas:
Muuseas, kas kusagil on ka töötav GSI - foorum ? Tuleb meelde, et tõepoolest on GSI - dele 20 XE mootoreid ise paigaldatud.

Foorumit vist pole, aga OCE'st leiad äkki mingit kontakti. BTW kadettidele on ka tehase poolt XE motosid peale pandud, mitte ainult "ise"

_________________
MX-6


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: kk
PostitusPostitatud: Neljapäev Apr 10, 2003 16:21 
Käigukasti vahetuseks tuleb mootor koos käigukastiga maha, ning allapoole oleks seda lihtsam teha. See tähendab alumine raam lahti võtta. Saaks ka eraldi, aga see on lõppkokkuvõttes raskem, kuna ühenduskohtadele on üpris raske juurde pääseda ja ikkagi tuleks mootor enne maha võtta, et käigukast välja tuleks.

xe ja ne mootoritel on küllalt sarnased sidurid ning neid on võimalik omavahel vahetada, xe ketta läbimõõt on suurem, korvi kinnitused aga samad.

Kui tahad 4x4 esiveoliseks teha pead vahetama tagumise käigukasti padja ja parempoolse pooltelje. Vahekast tavalisele kk nii lihtsalt otsa ei istu. hüdraulikast rääkimata.


Ãœles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11