Tere, pärast õhulugeja lõdviku vahetust tekkis anomaalia ( ehk läks jahutusvedelikku valades jahutusvedelikku ka generaatori peale, ei tea). Igatahes on nii, et siis, kui võtit ees pole või kui süüde on 1. või 2. astme peal, põleb aku tuli armatuuris ja bensiinipumba relee joriseb-töriseb kapotialuses karbikus, samuti töötas kompuuter ilma süüteta ja näitas F. Kolmanda astme peale keerates ja ka käivitades akutuli kustub ja ka relee ei laula, vaid töötab korralikult. Sai sõidetud 150 kilomeetrit järjest, ilma salongipoolsete tarbijateta (tuledeta, puhurita, raadiota), sõidu ajal süttis korduvalt mootori tuli, seda just siis, kui intensiivselt gaasipedaali pressid. Sõites aga stabiilselt 90 km/h, kustus mootorituli. Jättes auto seisma, jätkus relee törin ja akutuli põles edasi. Võtsin akuklemmi maha, vähemalt ei jookse siis seistes tühjaks. Proovisin ka võtta generaatori küljest lahti väiksema juhtme, seejärel kadus anomaalia, kuid paari käivitamise järel tõmbas aku tühjaks. Milles võib olla viga, kas võib generaatoril üks diood maha põlenud olla? Asun iseenesest Tartu külje all ja autoks 91. a 85 kw 2.0 opel calibra.
|