Pean siis abipalvega teie poole pöörduma
Hakkas siis täna mootor puterdama korraks ja lõi moto tule põlema . (Veakood: 44 Lambda andur kütteõhusegu lahja)
Sõidan ainult 98-ga ja pistik B-poolel
Ühesõnaga, kui puterdab ning vajutada teine trossel lahti siis jõnksutab, jõudu ei ole ja tahab välja surra. Aga kui nüüd lasta teine klapp kinni( Ehk vähene gaas) siis sõidab ja ei puterda.
Täna tartu mnt. peal hakkas puterdama ja kuskil 1 minut tegi nii, siis oli kõik
Sõitsin koju ja sakus mäe peal hakkas jälle tegema ja samuti kestis kuskil 30-60 sek see puterdamine( Kui puterdab, moto tuli ei põle
)
Kuskil kuu aega tagasi tegi sama moodi ja siis arvasin et külmkäivituse andur aga ei olnud. Ühesõnaga mudisin pistikud üle, vahetasin küünla juhtmed ja küünlad ning peale seda ikka puterdas ja ise lakkas seda tegemast.
Siia maani töötas ilusti.
Siis kui esimest korda auto juba jamas siis ei tahtnud vahepeal tööle minna jne. Üle 3000 rpm-i ei läinud (hakkas süüdet katkestama, nagu oleks deto ja deto andur blokiks ), gaasi hoidsin põhjas siis 3000-3500 rpm-i vahel kõikus mootor.
Täpsustamiseks c20xe 2.5 Motronic ehk jagajaga variant veel. Võib seda pulli äkki halli andur teha ??
Katkestab süüte ära ja sel ajal kui gaas põhjas ja jälle pihustid ja süüte taastab, siis sellest äkki tulebki 44 ehk segu lahja ?
Viimane nädal aega on auto ka pikemalt käivitunud mõnekorrad.
Ette tänades
Ragnar