Tere,
Autoks: 92.a. calibra, 2.0l 16v 110kw vahel.
Nimelt sai autos nokitsetud, siis oli makk ajutiselt ühendatud. Üks hetk läks + klemm maki korpuse vastu ja tekitas lühise. Samal ajal hakkas jutu alune plokk:
Plõgisema, umbes nagu suunatule relee teeb seda ja hädatuled vilkuma. Peale aku maha võtmist ja ühenduste kontrollimist, maki eemaldamist teeb samune plokk sama vigurit edasi ja nt akendele vms voolu pole, ka süüdet keerates ei saa starter voolu.
Edasi hetkel igaks juhuks näppima ei hakka, kuna esimest korda sellise probleemi ees.
Siiani nagu aru saan, siis tegemist immo plokiga? Kas asi läbi või pean mujalt viga otsima?
Kui võimalus, et peale täielikku eemaldamist masina uuesti käima saan, siis olen valmis ka seda teed minema.
Loodan, et väga loll küsimus ei ole, suhtelist võhik sellel alal veel ja tean, et lollus oli juba nii makk ripakile jätta salongi
Edit: Kui ploki pistikust kaks pini kokku ajada, saab masina starterit vedima, aga käima ei lähe. Alguses oli selline väike lubamise hetk, aga edasi 0, ehk võib järeldada, et signa peal masinal?
Kahjuks pulti ega tableti pole enam alles.
Edit 2: Nii samune plõgisev plokk vahelt ära võetud, ühendatud kaks sinist punase triibuga kokku ja pruunid omavahel. Võtmest käima ei saa, aga punased juhtmed omavahel kokku panna korra, siis masin töötab. Välja saab ilusti võtmest suretada.
Edit 3: Antud plokk tühjaks tehtud ja vastavad pinid kokku joodetud + musta punasega juhtmed ja masin töötab nii nagu vaja
Masin küll ilma immo ja signata, eks hiljem lisab korraliku signa asjale veel.
Minu poolt asi lahendatud koduste vahenditega