Tere jälle!
Probleem siis järgmine: peale umbes 10 minutit sõitmist muutuvad sooja mootori pöörded tühikäigul ebastabiilseks. Otseselt seda tahhomeetril näha polegi, aga iga 5 sek tagant käib siuke vibra korraks läbi (mida rohkem voolutarbijaid taga seda ebastabiilsem).
Loogiline järeldus: genekas hakkab otsa saama.
Kuna mul pardal ka voltmeeter siis näen geneka laadimist voltides igal ajahetkel.
Külmast peast auto käima pannes näitab laadimist ca 14,1 volti (mis iseenesest on ju normaalne pinge) mõne aja möödudes see langeb natuke.
Peale mõningat sõitmist ja mootori soojenemist langeb see ca 13,3v juurde ja veel hiljem ca 12,7 juurde. (mis iseenesest on ju ka normaalne)
Tühikäigul kõik võimalikud voolutarbijad sisse lülitades (lähituled, udutuled, kaugtuled, klaasipuhastid, puhur, klaasi/peeglisoojendused, raadio/võimendi) langeb pinge 12v peale. Natuke gaasi andes tõuseb 12,5v juurde.
Nende näitude järgi võiks ju eeldada, et genekas siiski laeb korralikult (tal on võime 14+ volti välja anda), aga arusaamatuks jääb see ebastabiilsus tühikäigul.
Igasugused mõtted, ettepanekud oodatud
Autoks 100kw ecotec, 95 aasta
genekas on boschi oma
aku on tutikas