arrow kirjutas:
Tekkis siis järgmine probleem. Panin puhuri paneeli taha uue pirni ja see töötab nüüd. Kellal pirn tööle ei hakanud ja voolu pole peale tulnud. Siis tegin selle vea, et viisin voolu puhuri pirnilt kella pirnile ja *piip* see asi läkski. Nüüd on kadunud esimesed udud, numbrituled, armatuurlaua valgus, tagaklaasi soojendus ja ka see heli on kadunud,mis peaks kisama hakkama, kui uks lahti on ja tuled sees. Nagu selgus, läheb puhuri paneeli taga olev pirn tööle, kui süüdet annan. Ülejäänud asjad oleks pidanud minema tulede lülitiga. Järelikult selle ühendusega tekitasin mingi vastupidise voolureaktsiooni, kus lasin kokku kogu aeg peal oleva voolu ja lülitiga "vallanduva" voolu kokku ja tekkisidki eelpool mainitud probleemid. Ostsin ka uue tulede pealüliti ja kontrollisin kõik kaitsmed üle ja seal viga pole. Kui seal erinevaid juhtmeid kokku panna, saab ka udud ja numbrituled põlema, aga siis on neil pidev vool peal ja kustu neid panna ei saa. Igasugu asjalikud ettepanekud teretulnud.
Ma ühendaks need asjad lahti mis sa seal ühendasid. Siis kontrolliks kaitsmed niimodi üle et võtan ükshaaval peast välja ja testri või pirniga aku pealt näiteks. Kui kaitsmed vaadatud vaataks ega kuskil mingid juhtmed pole sulanud. Enda pillil on ka kapotiall mingid kaitsmed, ehk sul ka seal mõni sootuks läbi. Kontrolliks releed üle veel.Keerulist pole midagi kui auto elektrist natsa jägad.