*

Eesti Opel Calibra Klubi

Calibra Club Estonia
Tänane kuupäev Reede Mai 17, 2024 17:30

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 18, 2009 13:11 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Nov 23, 2006 17:10
Postitusi: 139
Asukoht: Põlvamaa
Võibolla jätan endast lolli mulje aga esimese teise käiguga kiirendades lööb summutisse plärina sisse. Kohapeal tee mis tahad aga kõik vaikne ja sama ka tagurpidi sõites. Kui kusagil oleks mingi auk(ise otsisin ei leidnud) siis peaks plärin ju koguaeg sees olema??

_________________
Opel Calibra 85 kw mootorist. - 18 % = 69, 7 rattast. Võtame maha esiveolise kaotuse ja vanusega tekkinud puudujäägid = Minu calibral on 55 KW :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 18, 2009 13:25 
Eemal
Ex-Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Mär 12, 2004 14:28
Postitusi: 2720
Asukoht: Tallinn-Kohila
Tundub,et sul on probleeme mootori patjadega :wink: Kiirendades väänab mootorit ja see omakorda tirib summutit ühenduskohast lahti.Vaata kõik padjad üle 8)

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
BMW 740d e38 180kw


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 18, 2009 13:29 
Eemal
Külaline

Liitunud: Teisipäev Mär 24, 2009 20:57
Postitusi: 232
Asukoht: soome, espoo
Viga on jah mootori patjades. endal on ka üks padi läbi ja kui kiirendada siis kohe teine hääl autol.

_________________
Nii kuidas sina Calibrale nii Calibra sulle!:D:D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 18, 2009 19:01 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Nov 23, 2006 17:10
Postitusi: 139
Asukoht: Põlvamaa
Tänud teile. Ise oleks summutit edasi vandunud :D

_________________
Opel Calibra 85 kw mootorist. - 18 % = 69, 7 rattast. Võtame maha esiveolise kaotuse ja vanusega tekkinud puudujäägid = Minu calibral on 55 KW :D


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 19, 2009 0:08 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev Juun 16, 2009 0:48
Postitusi: 69
Asukoht: hiiumaa
DanCCE kirjutas:
Tundub,et sul on probleeme mootori patjadega :wink: Kiirendades väänab mootorit ja see omakorda tirib summutit ühenduskohast lahti.Vaata kõik padjad üle 8)

kui on patjades viga siis tõmbleb käigukang ka aga võib olla ka et restid on lahti.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 06, 2010 19:45 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
Elustaks teema...
Endal mootori salongipoolne padi tiba puru... uus on ostetud, kuid ehk keegi jagab, kuidas kõige mõistlikum oleks vahetada? Kanal ja estakaad olemas, kuid sinna pole veel jõudnud... mida peaks silmas pidama ning teadma? :roll:


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Esmaspäev Sept 06, 2010 22:31 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev Jaan 25, 2010 16:09
Postitusi: 138
Kallestofeles kirjutas:
Elustaks teema...
Endal mootori salongipoolne padi tiba puru... uus on ostetud, kuid ehk keegi jagab, kuidas kõige mõistlikum oleks vahetada? Kanal ja estakaad olemas, kuid sinna pole veel jõudnud... mida peaks silmas pidama ning teadma? :roll:


kõige parem tungraud alla panna mootorile sinna poole kus vahetama hakkad,
tööks niipalju et tungiga natuke üless poole õrnalt et toetab, siis keerad lahti võtad ära uus külge, ja siis vastavalt vajaduse ülesse või alla poolte tungist kuidas parasjagu vaja,
ma arvan et see üks lihtsamaid mooduseid :wink:

_________________
Parem 6 koju,kui 4 kabelisse! Ära sõida kiiremini kui su kaitseingel suudab lennata.


Ãœles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Summuti probleem
PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 07, 2010 22:02 
Eemal
Külaline
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev Apr 03, 2010 17:28
Postitusi: 126
varemax401 kirjutas:
Kallestofeles kirjutas:
Elustaks teema...
Endal mootori salongipoolne padi tiba puru... uus on ostetud, kuid ehk keegi jagab, kuidas kõige mõistlikum oleks vahetada? Kanal ja estakaad olemas, kuid sinna pole veel jõudnud... mida peaks silmas pidama ning teadma? :roll:


kõige parem tungraud alla panna mootorile sinna poole kus vahetama hakkad,
tööks niipalju et tungiga natuke üless poole õrnalt et toetab, siis keerad lahti võtad ära uus külge, ja siis vastavalt vajaduse ülesse või alla poolte tungist kuidas parasjagu vaja,
ma arvan et see üks lihtsamaid mooduseid :wink:

Tänud, ise mõtlesin sama... nädalavahetusel hakkab töö pihta. :)


Ãœles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 3 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
et 3.0.11