vabalthingavatele R4 Calibrale pandi kastidena F20 ja F16CR-e. Need on "aeglased kastid" ehk aeglane differ + tihedad käigud. Maantepöörded kõrged. Maanteepöörded saab neil väga lihtsalt madalamaks - 5. käigu hammasrattad on otsakaane all. Avad selle kaane rattakoopast ja vahetad 2 hammasratast ja vahetuskahvli F16WR (NE mootoriga VectraA-d) või mõne sobiva analoogi omade vastu. Ning ongi ülekanne max 1 tunni tööga 0,89 asemel 0,71 ehk 5. käigu pöörded 1,25 korda madalamad. Mul on nii Kadett-l kui Vectral (mõlemad XE mootoriga ehk F20 kast) WR-kasti 5. käik. Muu masina roolist nende rooli istudes on 4-5 käigu üleminek loomulikult harjumatult suur, aga kui ära harjub, ei häiri enam üldse.
V6 F25 ning LETi F28 kohta leiavad huvilised vast ülekanded ise. FDR ehk peaülekanne on neil aeglasem (F28-l kui nelikveolisel samas F20 nelikveo-variandi 3,72-ga sama):
https://www.google.se/?gws_rd=cr,ssl&ei ... +f25+ratioautomaatidest ei oska kosta